Rutger a dit:
Eerder in dit topic al genoemd, hier kan je een opwerkings methode vinden :
http://www.fsre.nl/index.php?option=com ... &Itemid=51
Vrij duidelijk en blijkt ook goed te werken.
Het lijkt me zelf ook wel eens grappig te proberen, weet iemand eigenliijk of alle soorten poppy seeds morfine geven en of er verschillen in concentratie zijn tussen de verschillende soorten ?
Ja weet ik wel, je moet Papaver Somniferum hebben.
De andere soorten zijn klaproos oid.
Opium is t oudste medicijn en is dus al duizende jaren gekweekt voor haar sap.
Omdat morphine veel word gebruikt als medicijn zijn er planten die meer morphine bevatten dan andere. Zowiezo in de gouden driehoek zijn papaver soorten potenter dan elders omdat daar al eeuwen(of langer) papaver voor de opium geteeld word.
Maar nog even over poppy thee..
Dat is niet echt een veilige manier omdat je nooit weet hoeveel je in neemt. Er zijn ook voorbeelden van mensen die zichzelf hebben gedood door veels te veel zaad te gebruiken.
Het gedroogde sap(opium) kan je veel beter doseren.
Roken is mss nog het veiligst.. En dat kan je het best niet doen in een gewoon hasj pijpje want voor dat opium brand gaat het eerst smelten en dan word het steen hard. Dus zo kan je je mooie puur pijpje echt ruineren!
Het gaat helemaal in het gaasje zitten zodat het al verstopt raakt voor je weg bent.. Als je niets anders heb; zorg dat er een flinke dot ass ligt in je pijp, dan kan de opium daar aan vast koeken.
Wat prima werkt is een stuk metaal(paperclip) verhitten tot het gloeit en dan langs een stuk opium strijken er ontstaat dan een dikke rook met een onbeschrijvelijke geur, die rook moet je inhaleren.
Chinezen is ook een optie 8) junkie stijl
Maar goed als je eenmaal weet welke dosis effectief is voor jou kan je met die hoeveelheid wel een thee zetten.
Met wijn mixen werkt goed.
Nu even over de effecten die kunnen heel naar zijn.
Bij hoge dosis kan je moeilijk plassen of poepen ook de dag erna.
Misselijkheid kan optreden met als gevolg dat je de dag erna niets kan drinken of eten..
Je huid kan ontzettend gaan jeuken. Als de morphine nog werkt is dat niet zo'n probleem want niets stoort je op zo'n moment maar als je de volgende dag wakker word en je hele huid jeukt als een gek kan ik me voorstellen dat sommige daar gek van worden
oke als er nog vragen zijn kom maar op