Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

Le forum des amateurs de drogues et des explorateurs de l'esprit

nog vlug wat LSA tips?

• Auteur de la discussion Auteur de la discussion ProStoner
  • Date de début Date de début
mja ik ga het zelf ook een keer proberen dat extracten
dat moet wel kunnen lukken denk ik :) als ik genoeg zaden gebruik

Extraheren lijkt me wel wat, maar de tip van Skoeip was ook interessant om ze fijn te malen en thee van te zetten en vervolgens af laten koelen tot kamertemperatuur. Kwil al een hele tijd LSA proberen, maarja elke keer komt er wel weer iets tussen (paddo's of LSD usually :D)

Maar het blijkt dus dat wat vrienden nog wat LSA zaden hebben liggen en morgen ben ik vrij....

'k heb 1 x morning glory zaadjes gegeten
gewoon goed gekauwd en doorgeslokken, man man ergste avond ooit uit men leven :p
'k denk dat ik 2 uur echt misselijk heb rondgelopen, toen bijna men darmen eruit gekotst :P voelde ik me iets beter, stond er nog alcoholcontrole naast de kant te wachten, een vriendin onder de speed die heel de tijd aan men hoofd aan het zagen was, wat ook niet echt bevorderlijk was voor de situatie,
terlangenduur in men bed beland en leuke lichte hallucinaties ;)
de misselijkheid dat je kan krijgen is echt niet te onderschatten,
msschien is het met HBW wat beter, dat moet ik nog uittesten,
ik heb hier nog van die trip-e pilletjes liggen die uitdagend liggen te lonken :wink:

Met hbwr heb ik twee keer een schitterende trip gehad, zachter en liefelijker als bv lsd. De visioenen waren van ongeloofelijke pracht, en alles liefelijk, vol warmte. Heb beide keren 8-10 zaadjes in een glas water gedaan, een nacht laten trekken, dan drinken. Als je een piramide hebt, kan je daar alles in doen, mogelijk heeft het effect, (waarschijnljk zeer zeker) maar dat is moeilijk te bevestigen.
Misselijkheid nooit gehad.

kzal jouw manier ook eens proberen aether :)
ik denk ook echt dat het de zaden zelf zijn die de misselijkheid veroorzaken
ik neem aan dat je alleen het water hebt gedronken ??
of ook de zaden ??
mja sommige mensen hebben natuurlijk wel een sterkere maag als andere

Ik heb het water gedronken, niet de zaden.

Ok wilde dus een tijd geleden proberen, maar het is er weer niet van gekomen.

Goeie tip trouwens, in water laten soaken en dan het water opdrinken :thumbsup:

Precies, over die piramide gaat het. Die aan bepaalde metingen moet voldoen, en in zoveel graden noord-oost op de grond moet staan, of weet ik niet meer. Mn vader doet allerlei experimenten, leuk om te zien dat alles effect heeft!

Precies, over die piramide gaat het. Die aanbepaalde metingen moet voldoen, en in zoveel graden noord-oost op de grond moet staan, of weet ik niet meer. Mn vader doet allerlei experimenten, leuk om te zien dat alles effect heeft!

Ja ik heb hier ook wel eens een docu over gezien. Best wel bizar.

Retour