Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

Le forum des amateurs de drogues et des explorateurs de l'esprit

nog vlug wat LSA tips?

• Auteur de la discussion Auteur de la discussion ProStoner
  • Date de début Date de début

ProStoner

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
18/6/04
ik ga over een paar uur met een vriend van me HBWR doen
tussen de 4-6 denk ik, afhankelijk van wat mijn maat meebrengt
we zijn van plan om ze 15-30 minuten te kauwen en dan uit te spugen
om misselijkheid te voorkomen of verminderen
ik heb mijn tanden gepoetst en ga dalijk ook nog mijn mond spoelen met listerine
zodat mijn mondklieren beter de werkende stoffen opnemen
en een lijstje van dingen om te doen tijdens LSA zou ook leuk zijn:)
uit eigen ervaringen enzo

yow
kben ze nu aant kauwen :)

Ik ben ook flink aan het kauwen... Hopelijk dat door het uitspuwen je minder misselijk wordt want de eerste 3 keer was ik dat toch flink. 2e en 3e keer ook dik gekotst... Daarna wel altijd kei relaxed doorgetript...

He Prostoner,

Hoe zit het met je update ? we zijn benieuwd naar je progressie. Is het nog gelukt met de uitspugen van de zaden , of kwam er nog wat meer mee ?

Misschien istie al niet meer in staat een computer te bedienen :D

het is goed gelukt met het uitspugen enzo maar ik denk dattik te weinig zaden heb gepakt 3 nu
en de indiaan heeft er 3 op en is er nu nog 2 aant kauwen
ik denk dattik het nog een keer opnieuw ga proberen een ander keer
en dan 5 of 6 op dezelfde manier want ik ben nu absoluut niet misselijk
dus dat heeft denk ik wel gewerkt

Een vriend van me had er 5 en voelde er niets van, echt vaag...

Dat probleem heb ik vaak ook met dit soort dingen waarvan de dosis nooit helemaal duidelijk is. Je neemt vaak of te veel of te weinig. Ik ben meestal iemand van te veel , laatste tijd probeer ik het wat rustiger aan maar dat resulteerd meestal in weinig effect.

Met dingens zoals stoeltjes ben ik altijd vrij makkelijk , beter te veel dan te weinig. Heb deze zaden zelf een keer genomen. Had toen wel last van misselijkheid (zonder te nekken) en heb daarna een vrij vage trip gehad. NIet super leuk niet slecht , denk dat ik het binnenkort nog maar een keertje moet proberen met een zaadje of 4-6 denk ik dan.

Rutger a dit:
Dat probleem heb ik vaak ook met dit soort dingen waarvan de dosis nooit helemaal duidelijk is. Je neemt vaak of te veel of te weinig. Ik ben meestal iemand van te veel

Dat motto heb ik een tijdje geleden ook toegepast op Morning Glory (zie LSA-topic). 600+ zaden.. de ergste misselijkheid die ook ooit heb ervaren, keihard gekokhalst ook al had ik niets meer in mn lichaam, en vervolgens dagen lang buikpijn. En geen trip, alleen beetje draaiering en dromerig..
Heb hieruit weer eens benadrukt gekregen dat overmoedigheid, vooral in deze bezigheden, zeer gevaarlijk kan zijn.

Dat klinkt als iets wat mij ook zou kunnen gebeuren ja. Heb met HBW zaden slechts 1 ervaring iets van 8-9 jaar geleden of zo. Na het eten van 5-6 zaden (weet niet meer precies maar was een dosis volgens de smartshop waar ik het toen gekocht heb, de "State of Mind" in Haarlem.). Ik haade vaak gedroogde paddestoelen (cubensis) die je daar altijd had in porties van 12.50 (gulden) of 25 gulden per portie. Hoogmoedig als we waren kochten we dan ook meestal voor 37.50 gulden per persoon.

Denk nu terug dat het ongeveer 1.5-2.0 gram per portie geweest moet zijn , dus iets van 4.5 -6 gram gedroogd per persoon. Maar ik dwaal af wat ik wel vaker doe. Die gedroogde paddestoelen gingen altijd goed , wel vrij heavy maar altijd erg interessant. Omdat ik ook eens wat anders wilde proberen kreeg ik die HBW zaden aangeraden door de smartshop.

Om kort te zijn. De trip bestond uit een korte periode van een soort lollige dronkenschap achtige high (wat erg lijkt op lage dosis LSD). Vervolgens misselijkheid (zonder echt te nekken) maar wel erg onprettig. Ik was met wat vrienden maar na die misselijkheid was voor mij de lol eraf en ben toen naar huis gegaan. Heb onderweg op de fiest nog vrij heftige visual gezien en vooral veel kleuren. Ik werd op de fiest achter na gezeten door een Paarse maan die steeds maar groter en groter bleek te worden. Beetje ET groot zeg maar.

Thuis gekomen heb ik geprobeerd te slapen maar de resulteerde in een vrij vage half slapende trip droom die niet echt plezierig was maar ook niet echt onplezierig.

Ik denk dat ik het binnenkort nog wel een keer wil proberen , maar dan met een extractie methode en in een capsule gepropt, volgens mij kan het ook in je maag worden opgenomen in plaats van je slijmvlies.

Rutger a dit:
Ik werd op de fiest achter na gezeten door een Paarse maan die steeds maar groter en groter bleek te worden. Beetje ET groot zeg maar.
:mrgreen: leuk
Dat halfslapen half trippen ervaar ik zo goed als altijd na een trip, soms ook als ik niet heb getript.. laatst een hele nacht high in mn bed in de lucht liggen graaien etc. terwijl ik 'eigenlijk' voledig nuchter was, haha.

Maar een LSA-extractie staat ook nog op mn lijst, heb een paar zaadjes van toen bewaard en geplant, groeit als een gek en er komen nu dan eindelijk veel bloemknoppen uit :)

yo pro, geef eens een een reportje ;)

Ik heb zelf ook nog steeds 10 HBW zaden liggen, heb nog niet de tijd gehad ze te nemen, maar ben wel benieuwd naar jou reportje

hey kheb niet eerder tijd gehad om nog te posten"
mja we waren die avond tot 6 uur snachts wakker gebleven
maar we waren juist erg wakker "soort van ephedra effect"
verder hebben we films zitten kijken :P
the bourne identity en The butterfly effect
en in die laatste film zag ik alles personages heel onwerkelijk bewegen
en leken sneller te lopen en ze staken af tegen de achtergrond
echt heel raar
maar verder is er echt niets meer gebeurt:)
oh ennuh rutger natuurlijk kan het door de maag worden opgenomen
alleen het duurt een stuk langer en ik denk dat dat vooral misselijkheid veroorzaakt
alle werkende stoffen waren als het goed is al door mijn mondklieren opgenomen
kheb 30 minuten lang speeksel in mijn mond gehouden:P
niet erg prettig maargoed khad wel het gevoel dat dat zou werken
maar het waren gewoon te weinig zaden
of misschien een paar slechte zaden ertussen ofzo
achjah volgende keer gewoon minstens 6 en dan zien we wel weer :)

ik heb het 1 x gedaan, en toen 6 zaden eerst gevijzeld en thee van laten trekken, de thee laten afkoelen en toen hij koud was opgedronken, prachtige trip, alles was zo fantastiesch mooi! en bijna geen misselijkheid, alleen 2 uren lang een onpretig gevoel in mijn hele buik.

de reden dat ik thee er van maakte was dat de indianen dat ook doen van morning glory, en je moet de thee van 100 graden naar kamertemperatuur laten afkoelen omdat de stoffen op een bepaalde temperatuur het beste door het water worden opgenomen.

Ik dacht altijd dat LSA in water opgelost vrij onstabiel was bij hoge temperaturen. Maar als de traditionele manier thee zetten is zal dat wel niet het geval zijn. Met ololiqui (krijg het er nooit helemaal goed uit, sorry) dacht ik dat een koud water extractie de traditionele manier is. Dit laten ze een nacht staat op een schotel met fijngemalen zaadjes er in. Het water word dan opgedronken en de zaden worden of weggegooid of opgegeten, dat weet ik niet meer precies.

Wel interessant om eens uit te zoeken en niet alleen uit verhalen maar ook uit ervaringen wat de beste methode is om bepaalde middelen te nemen, traditioneel of modern.

idd
ik ga liever af op de traditionele manier van gebruik
maar die zijn niet altijd even makkelijk :P
zoals bijv die snuifbuis van die indianen , nou nee dankje
ennuh ik ga ook sneller af op persoonlijke ervaringen, indien betrouwbaar

Ik heb echt eens 24 uur met ongelooflijke buikkrampen (darmen?) op mijn bed gelegen van deze zaadjes. Er was heus wel wat psychedelisch aan maar de pijn overtrof alles.. Serieus ik kon niks meer :( Ik heb ze denk ik verkeerd gegeten, te kort zitten kauwen, dus misschien dat ik het nog een kans geef, ooit.

wat is te kort?
ik zelf heb ze tot moes gekauwt :P en 30 minuten in mijn mond gehouden
ik kan me voorstellen dat als je ze niet goed kauwt
je maag er moeite mee heeft ze te verteren en dat ze als het ware op de bodem van je maag liggen te schroeien ofzo :P wat de pijn kan veroorzaken

Ikzelf had ze helemaal gemashed, waarna ik warm maar niet kokend water eroverheen gegooid heb. Hier heb ik het een tijd in laten staan totdat het water weer op kamertemperatuur was.
Opgedronken, en na 10 minuten heftige krampen in mn buik.

Iemand van t forum was geloofik bezig met een lsa extractie, ik ben hier heel benieuwd naar.

Retour