Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

Le forum des amateurs de drogues et des explorateurs de l'esprit

Nachtschade/Datura wie weet meer???

• Auteur de la discussion Auteur de la discussion $p@cebuGGs
  • Date de début Date de début
Audiotik a dit:
Wat is precies de overeenkomst tussen Doornappel en nachtschade? Zelfde werkzame stof? zelfde intensiteit?
Worden in mijn omgeving namelijk veel in 1 adem genoemd

Nachtschade is geen plant maar een verzamel naam voor een aantal planten waaronder doornappel. De aardappel is bv ook een nachtschade.

why?whynot! a dit:
alles van de plant is even giftig en geen aanrader. korte ankdote: in duitsland heeft een jonge man onder invloed van datura zijn lul een tong afgesneden. Denk dus effe goed na voordat je hier aan gaat beginnen. Er zijn zelden positieve ervaringen( 1%)

Was met Angel Dust (PCP). :)

De alkaloïden van de datura concentreren zich op de "slechte" delen van je hersenen, waardoor een fijne trip redelijk zeldzaam is. Wat wel minder zeldzaam is, is dat mensen een bad trip hebben, maar het heel nuchter ervaren tijdens de trip en het ook niet als bad trip ervaren. Echter achteraf realiseren ze zich wel dat het niet best was wat ze hadden meegemaakt.

Ik ben zelf wel geinteresseerd in deze plant, misschien als ik het idee heb dat ik er klaar voor ben, doe ik het een keer.

Ik was er ook heel erg geinteresseerd in, maar het blijft bij een interesse wat het doet enzo, denk niet dat ik het ooit zal willen proberen.

En wat betreft dat 2 dagen trippen, dat lijkt me juist wel vet, maar dan op een lsd of paddo manier,
want 2 dagen lang niet door hebben dat je tript en van die fucked up shit doen: NO WAY!

wow..
it took me a while to read the whole thing
but damn did he take that stuff in the wrong setting lol
but I guess I understand his situation...
drunk,stoned.... a lot of people partying...
free drugs !!! curiousity..
its tempting..
u think like "aaa heck what's the worst a bunch of seeds can do lol"
well he found out the hardest possible way there is I guess

Retour