N2O

  • Auteur de la discussion Auteur de la discussion solid
  • Date de début Date de début
ik heb t vorige week voor het eerst gedaan...was echt heftig :D
ik had 2 ballonnen achter elkaar gedaan, en plotseling voelde ik mezelf verdwijnen.. het enige wat ik daarna nog was was de kleur blauw, paars, en geel

na een aantal seconden (die erg lang leken te duren) kwam ik langzaamaan weer terug, ik kreeg wat gevoel terug en merkte dat ik iets vast had, ik was al ingezakt op de grond, en dacht dat ik t been van een vriendin vast had, maar dat bleek een fles wijn te zijn die ze vasthield.

Heavy first experience wel :D
 
dat is idd heftig spul:)
wij halen het altijdvia een vriend van ons die een sligro pas heeft
haalden we zown 500 patronen ofzo met een paar man
vooral geluid is supervet je hoort het als een soort metaal elektronische wave
moeilijk uit te leggen iig :)
we hadden een keer 2 patronen in 1 ballon gedaan en toen de muziek vol open gedraait in de auto(dikke instalatie) :) en ik wist niet wat me overkwam
ik zag alles in mozaïk en als ik iets zei ging dat heel langzaam en het klonk heel vet
en ook leuk issut om het langs de snelweg te doen want de auto's maken ook weer een supervet geluid :) beetje experimenteren met muziek enzo
en tis niet duur alleen weet ik niet hoe schadelijk en of verslaven dit is
ik weet wel dat toen ik het 1 keer had gedaan ik het wel meteen de hele avond wilde doen :)
maar echt lache van dat spul dat valt wel meej
tis soms wel grappig als je jezelf hoort praten omdat het het tegenovergestelde van Helium doet:)
 
idd dat geluid! dat vond ik echt heeeeel vreemd om mee te maken, was net alsof er een of andere electronica distortion filter overheen gelegd was:)
heel vet wel

mn 2e ballon was ik mee bezig toen, maar toen i kweer een beetje bijkwam vroeg ik me heel erg af waar dat ding gebleven was :D
wat raar dat ie leeg op de grond lag :P
 
electronic distortion ja dat is het goede woord :lol:
 
Retour
Haut