Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
hehehehe ik ben gek op dat 'higgamous hoggamous' stukje, bij deze blijft het vandaag de hele dag in mijn hoofd hangen, ik weet 't nu al.
is cyberzone een smartshop btw? ben nog nie op zoek geweest, maar in Groningen moet toch ergens iets te krijgen zijn... :jump:
JAHroen a dit:Onervaren gebruikers: pas hier aub wel mee op, als het geen lachgas is dan heb ik geen idee wat de gevolgen zijn.
ProStoner a dit:yep het makkelijkst is gewoon zown slagroomspuitding aan schaffen
dat deden wij ook
we haalden zown 500 patronen en spezen maar
100 patronen voor een euro of 8 geloof ik
en jah het bekende iedereen wil op zown feestje kan erg irritant zijn als je maar 1 bus hebt lol
het fijnste is om met een paar man te doen
tis super vet op feestjes dat wel
en als je echt het trippie effect wil hebben moet je idd minstens 2 patronen in de slagroomspuit doen en dit in 1 keer inhaleren
en bijv zoals wij deden in een auto gaan zitten met een super dikke geluidsinstallatie en het geluid vol open gooien !!
en inhaleren maar jezus christus man dat is echt zieke shit
ik zag echt alleen maar mozaik verder niets en het geluid was 1 lange toon
die doordreunde en alles wat ik zei ging ook in lange tonen
dit hield ongeveer 30 seconden aan en een uur later was ik nog steeds verbijsterd door het verpletterende effect haha
ohjah en je stem wordt ook echt slowmotion effect achtig
helium wordt ie pieperig en N2O het tegenovergestelde
fantastisch spul maar je merkt wel dat je na een avondje spezen behoorlijk wazig bent lichte hoofdpijn en je korte termijn geheugen raakt er fucked up van, voor die avond that is
ohjah en als je alcohol op hebt werkt het overduidelijk langer