Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

Le forum des amateurs de drogues et des explorateurs de l'esprit

melden ongewenst gedrag

• Auteur de la discussion Auteur de la discussion HeartCore
  • Date de début Date de début
BombSki a dit:
is er ondertussen een pbtje gestuurd over deze 2 accounts?
hij post nog steeds met allebei, en reageert vooral op zn eigen threads :p

Make it 3 ;)

Maar waarom de fok zou iemand 3 accounts maken?
Moet je elke keer in- en uitloggen...

mja er is altijd nog de kans dat he vrienden van em zijn die bij hem op zijn PC posten ofzo lol ??
misschien hebben die wel geen computer ofzo...
mja tis wel vergezocht natuurlijk maar het zou toch kunnen ?

ProStoner a dit:
mja er is altijd nog de kans dat he vrienden van em zijn die bij hem op zijn PC posten ofzo lol ??
misschien hebben die wel geen computer ofzo...
mja tis wel vergezocht natuurlijk maar het zou toch kunnen ?

Tja, maar dan blijft het raar dat die gast pillen aanbied en de andere zegt dat hij ze wel zou willen hebben (zie topic over Druid's Fantasy). Dat zou dan toch heel makkelijk zonder tussenkomst van het forum kunnen gebeuren?

jah idd fork dat klopt :)
dat was ik ff vergeten

ja sorry voor het engels, ik ben op vakantie en praat (en ondertussen denk) alleen maar engels :P
het zou idd zo kunnen zijn dat het vrienden zijn ofzo, vandaar dat ik graag een pb in zijn richting zou zien ipv gewoon bannen..
misschien komt hij wel met een 'normale' verklaring en is er niets aan de hand.. maar als we er niets aan doen, dan hebben we over een jaar 20 gorans hiero.
vandaar dat ik deze thread weer ff bumpte..

yep i`ve sent a pm allready... just still waiting for an answer

begin jij nou ook al in het egels? :P
wel ff opletten dat er geen 5PMs naar hem gaan :P

whahahahaha ik typte i nhet engels :P dat was wel per ongeluk ja
mja ik was aan het gamen en daar was ik engels aant praten

Tja dat krijg je met al die talen in zo'n forum, ach maakt het er wel gezellig op. Oh en Bombski :

"misschien komt hij wel met een 'normale' verklaring en is er niets aan de hand.."

Goran en normaal , haha, dat wil ik zien.

Maar ik wacht Prostoner zijn reactie even af, het is inderdaad ook weer een beetje too much om 5 pmetjes te sturen. Laat het ons even weten Stoner als je iets meer weet. Die eventuele IP ban die regel ik wel , maar zo ver zou het vast niet komen. Als ie maar niet 6 accounts aanmaakt die worden wel gedelete natuurlijk.

Trouwens ben er gisteren achter gekomen dat er op het Franse forum ook een gast vet aan het spammen is. Het gaat om een eigenaar of vriend van een Franse online shop die al onder een stuk of 8 namen een account heeft aangemaakt en alleen maar reclame aan het maken is. Tevens zit hij ook nog andere shops af te kraken. De meeste fransen haten hem voor het spammen maar het blijft irritant. Omdat mijn Frans niet al te best is en ik het ook niet altijd volg, kwam ik er nu pas achter. Aan de history te zien gaat het zeker wel langer dan een maand aan de gang. Gaat dus binnenkort iemand voor een "permanent vaction" naar Playa del IP ban, dat lijkt me duidelijk.

die fransen ook altijd -_-
iig ik laat het meteen weten als ik antwoord krijg "
kheb de PM naar goran.hrsak gestuurd omdat mij dat wel zijn hoofd account is hehe :)
ik heb het gewoon vriendelijk gehouden, maar kheb er wel bij gezegd dat als hij dus ook echt 3 accounts of meer heeft en deze blijft gebruiken dat er maatregelen worden genomen

we hebben toch franse mods? die kunnen dit toch reporten..?
of zijn die allemaal inactive?

en tsja, 'normaal' was niet voor niks tussen aanhalingstekens ;)

Haha, das wel waar Bombski,

Tja die Franse moderators opereren een beetje op eigen kracht. 1-2 ervan spreken wel goed engels , ik zal het even met ze bespreken, komt vast wel goed.

hey
dit is het antwoord wat ik van Goran kreeg..

I am not goran laganovic,but plane walker yes is couse I was showing Peyote pictures,and I am on 2 year perol(do not know how to spell that right and I am scared of police so I have used another acount because that.I do not whant to play with risk of bieng in jail.But goran.laganovic I am not.

lijkt er op dattie bang is dat de wouten hem pakken als ze zien dat hij onder die naam plaatjes van peyote post ofzo ??
dus doet hij het onder een andere naam..
mja kweet niet goed wat ik er van moet denken

tsja dat is toch wel enigzins de 'normale' verklaring die ik verwachtte..
maarja, hij heeft zelf onder zjin eigen naam vaak zat zijn peyotes te koop aangeboden, dus nog klopt het niet helemaal..

en ik heb ook erg veel moeite met het geloven dat hij de 2e goran niet is, aangezien ze wel hetzelfde ip en naam hebben..

oplossing lijkt mij om hem een pb te sturen (denk dat een admin beter is dan een mod daarin) dat het niet gewenst is om meer accounts te hebben, en vragen of hij niet meer wil posten met andere accounts. (dan maar geen pics..)
bovendien kan de politie niet veel maken met een foto van een paar peyotes, aangezien het lang niet bewijst dat hij ze daadwerkelijk heeft in kroatie (het zouden fotos kunnen zijn van een vriend, ze zouden ergens anders kunnen staan, misschien zelfs in een ander land, of gewoon een paar pics van google).. oftewel te weinig bewijs voor de politie om ook maar enige actie te ondernemen..

BombSki a dit:
...hij heeft zelf onder zjin eigen naam vaak zat zijn peyotes te koop aangeboden....

... niet gewenst is om meer accounts te hebben...

Das dan al 2 overtredingen :D

Maareh.. hij moet gewoon nie zo zeiken. Als ie zonodig anoniem wil gaan handelen neemt ie maar zo'n hushmail-accountje of koopt ie een bievakmuts en gaat op de hoek van zen Kroaatse straat staan. (Peypte handelen.. ROFL :lol: mafkees)

Als ik admin was zou ik gewoon die 2e account deleten. Nix geen PM. Als ie em opnieuw aanmaakt; kick-ban, del *.hr, DDOS
(Bah, word hier agressief van..)

Cyproxicus a dit:
(Bah, word hier agressief van..)

chille dude :)

mja rutger het is aan jouw nu
ik vind ook dat die 2e en of 3e account gewoon gedelete moet worden
en dattie dan maar geen pictures post

haha, echt humor dat ie jullie nu politieagent laat spelen :)

yeh, pas maar op, voordat we je laten verbannen wegens drugsgebruik !

wat is nu de status van ons probleempje ?
rutger heb jij nog iets gedaan ?

Retour