Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

Le forum des amateurs de drogues et des explorateurs de l'esprit

mdma (mda) hallicunaties

• Auteur de la discussion Auteur de la discussion psycheria
  • Date de début Date de début
Mijn laatste keer met mdma leverde weinig hallucinaties op. Bij mijn vriendin daarentegen des te meer, toen we in een kroegje zaten bij vrienden zag ze de flessen achter de bar elkaar knuffelen, de barman had overal tatoeages, en er liepen mensen terwijl er niemand meer was.
Ik kreeg alleen een mooie interactieve film te zien aan de binnenkant van mn ogen toen ik in bed lag :P

grappig spul he :roll:

JosVU a dit:
Ja toen het net begon te werken dacht ik hoe zou het zijn om in de zon te kijken.. Hehe nou dat heb ik geweten.
De hele trip verder had ik regelmatig een blauwe zon in beeld...
Volgende keer zonnebrilletje!

Ja een zonnebril is echt een must 8)

Soulcatcher a dit:
JosVU a dit:
Ja toen het net begon te werken dacht ik hoe zou het zijn om in de zon te kijken.. Hehe nou dat heb ik geweten.
De hele trip verder had ik regelmatig een blauwe zon in beeld...
Volgende keer zonnebrilletje!

Ja een zonnebril is echt een must 8)
Stond niet in de bijsluiter :P

Ik heb altijd het freaky effect dat ik denk mensen van vroeger te herkennen als ik op een feest ben en Mdma aan het gebruiken ben.
Zwaar bizar!

Ik heb gister voor het eerst met kwarkfanaat wat mdma genomen. Ik vond het een hele toffe ervaring. In het begin voelde ik me even niet zo goed maar dat gevoel was gelukkig snel verdwenen.
De mdma sloeg in als een bom en ik had nog nooit zoiets mee gemaakt. Ik ervaar het een beetje als al het fijne van goede paddo's maar zonder mindfucks. Ik had ongeveer in totaal +- 80mg op.
Ik heb een ontzettende relaxe avond gehad met veel lol en goede gesprekken. Ik had verder geen open-eyed visuals maar als ik m'n ogen sloot kwam er vanalles (geen idee wat het allemaal was, van fietsen tot pijl en bogen) super snel voorbij. Alles was gedetailleerd en kleurrijk maar het ging te snel om er op te focussen.
Het was gister heel fijn en ik vond iedereen onzettend aardig. Ik heb Heartcore gister op msn ook even gemeld dat ik hem erg tof en relaxed vond, en ik heb hem nog nooit gezien! hehe

Ik ga dit zeker nog een keer doen! Ik heb voor m'n verjaardag een halve gram gekregen ;)

Retour