Trippii
Matrice Périnatale
- Inscrit
- 24/3/09
Hallo luitjes! Ik lees al een tijdje mee op verschillende fora en ik probeer zoveel research te doen naar verschillende drugs. Ik ben in principe anti drugs als coke, speed, hero en al die zooi, en pro-psychedelics. Ik zie psychedelics dan ook om mezelf te verrijken en om er van te leren en daarbuiten geven ze natuurlijk ook gewoon heerlijke ervaringen!
Ik heb mezelf hier vandaag geregistreerd om deze topic te openen. Ik hoop dat hij ontopic blijft met uitsluitend posts over MDMA in combinatie met Lachgas :tonqe:.
Over een ruim een maandje ga ik deze combinatie eindelijk proberen. Ik heb er zoveel mogelijk over proberen te lezen, zoals informatie van gebruikers en helaas maar een klein aantal tripreports. Dit is dus ook de reden dat ik hier doel gericht een topic over maak. Ik wil zoveel mogelijk informatie en ervaringen van mensen lezen, zodat ik voor mijzelf hopelijk een goede conclusie kan trekken! Ik gebruik trouwens alleen MDMA kristallen en geen pilletjes.
Ik zal hier een aantal punten neerzetten waar ik geïnteresseerd in ben, maar om te beginnen, aub geen ervaringen in combinatie met andere psychedelics zoals lsd/paddo's/whatever!
- Hoeveel (mg) MDMA heb je gebruikt en waren dit pilletjes of kristallen?
- Hoeveel ballonnetjes/patronen heb je per keer gebruikt?
- Heb je er ook bij geblowed? Zo ja, wat en hoeveel?
- Hoelang na inname van de MDMA heb je je eerste ballonnetje ingenomen?
- Hoelang duurde de lachgas trip voor je gevoel?
- Wat maakte je precies mee in je trip? En wat toen je weer bij kwam?
- Heb je het met je ogen open of dicht gedaan?
Ik wil natuurlijk jullie complete ervaringen horen, maar dit zijn een paar punten die me zo even te boven schieten. Ik hoop dat hier een aantal liefhebbers zitten die mij het nodige kunnen vertellen!
Nogmaals vraag ik of jullie aub alleen ervaringen over de combinatie MDMA + Lachgas (en eventueel wiet/hasj) te posten en niet in combinatie met andere middelen
.
Ik ben benieuwd!
Ik heb mezelf hier vandaag geregistreerd om deze topic te openen. Ik hoop dat hij ontopic blijft met uitsluitend posts over MDMA in combinatie met Lachgas :tonqe:.
Over een ruim een maandje ga ik deze combinatie eindelijk proberen. Ik heb er zoveel mogelijk over proberen te lezen, zoals informatie van gebruikers en helaas maar een klein aantal tripreports. Dit is dus ook de reden dat ik hier doel gericht een topic over maak. Ik wil zoveel mogelijk informatie en ervaringen van mensen lezen, zodat ik voor mijzelf hopelijk een goede conclusie kan trekken! Ik gebruik trouwens alleen MDMA kristallen en geen pilletjes.
Ik zal hier een aantal punten neerzetten waar ik geïnteresseerd in ben, maar om te beginnen, aub geen ervaringen in combinatie met andere psychedelics zoals lsd/paddo's/whatever!
- Hoeveel (mg) MDMA heb je gebruikt en waren dit pilletjes of kristallen?
- Hoeveel ballonnetjes/patronen heb je per keer gebruikt?
- Heb je er ook bij geblowed? Zo ja, wat en hoeveel?
- Hoelang na inname van de MDMA heb je je eerste ballonnetje ingenomen?
- Hoelang duurde de lachgas trip voor je gevoel?
- Wat maakte je precies mee in je trip? En wat toen je weer bij kwam?
- Heb je het met je ogen open of dicht gedaan?
Ik wil natuurlijk jullie complete ervaringen horen, maar dit zijn een paar punten die me zo even te boven schieten. Ik hoop dat hier een aantal liefhebbers zitten die mij het nodige kunnen vertellen!
Nogmaals vraag ik of jullie aub alleen ervaringen over de combinatie MDMA + Lachgas (en eventueel wiet/hasj) te posten en niet in combinatie met andere middelen

Ik ben benieuwd!