Opgelicht
Banni
- Inscrit
- 4/11/06
Ik heb helaas so een rottige trage lijn van de KPN.Space-is-the-Place a dit:Ja kommop, alsof iedereen die in Nederland woont adsl bij de kpn heeft....
Fuck KPN !!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb helaas so een rottige trage lijn van de KPN.Space-is-the-Place a dit:Ja kommop, alsof iedereen die in Nederland woont adsl bij de kpn heeft....
Dit is een mooi idee !!Space-is-the-Place a dit:Pffff, wat een drama...
Je zou in een soap moeten gaan spelen :mrgreen:
Azarius a dit:En ik vind dat we nog uitermate coulant zijn door de uitstaande tegoeden alnog uit te betalen. En zoals ik u al hebt geemaild gaat dit niet binnen een aantal dagen omdat er ook nog enige administratie aan vast zit.
Es dit geeft zij ook het recht voor een oplichting tegen mij ??Space-is-the-Place a dit:kijk dat ze het nu niet eens zijn met de manier waarop jij je reclame maakt geeft ze het recht om de handel te verbreken.
Het duurt niet meer lang. Ik weet zeker dat ik vrijdag mij geld heb.En kan er misschien nog wel een btje inkomen dat je pissed bent dat het zo lang duurt, maar damn er zijn wel belangrijkere zaken int leven.
Shroomlady a dit:Beste opgelicht,
Als ik het dus goed begrijp krijg jij nog iets van 25 euro van Azarius. En die willen dat niet uitbetalen omdat jij spam verstuurd naar de bezoekers van je Kiffer forum?
Ooh, het gaat mij ook om de producten. Azarius heeft echt mooieJammer ook dat het je dus alleen om het geld gaat en niet om het product.
Dit hier is een Forum die direct aangesloten is op Azarius.Net.Voor het resterende geld kan je beter direct contact met Azarius opnemen, het vervuilen van ook dit mooie forum gaat je niet veel verder helpen (behalve dat je jezelf belachelijk maakt met je spelling
Opgelicht a dit:Dus als ik het niet heb gaat de Politie de oplichter verwerken en ik laat mijn Robots door het hele Internet deze Azarius-Story verspreiden.
Wie Spamme ich richtig! Finden Sie auf anhieb versteckte SMTP's und lernen Sie wie man eine Million E-Mails am Tag versendet. Dieser Kurs dauert nur 3 mal 45 Minuten! Hier Anmelden fuer nur 698 Euro! >> Hier KLICKEN <<