Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

Le forum des amateurs de drogues et des explorateurs de l'esprit

Keuze

• Auteur de la discussion Auteur de la discussion Razputin
  • Date de début Date de début

Razputin

Neurotransmetteur
Inscrit
13/5/05
Ik ga in de herfstvakantie met een aantal vrienden in een huis een avondje trippen. Iedereen gaat paddo's proberen maar ik zit nog te twijfelen tussen salvia, paddo's, san pedro en peyote. Het liefst zou ik lsd proberen maar dat is echt onvindbaar...
Kan iemand mij advies geven welke te nemen. Het is in een relaxte sfeer met goeie muziek, gedimd licht en extreem relaxte zitplaatsen. Ik weet echt niet welke ik moet proberen...Dus enige raadgeving komt wel van pas. BVD.

Kijk op de site van azarius eens rond bij de effecten van de producten waar je tussen twijfelt, en kijk wat je het beste aanstaat, salvia trips zijn kort en san pedro of peyote kunnen dan weer lang duren, wat je het beste aanstaat moet je maar eens proberen:)

:smirk:

LSD is wel te vinde ;) Zoek de juiste bronnen... Vraag het eens na bij de goa types die je misschien weleens zou tegenkomen... Het probleem met LSD is dat het niet bij dealers is te krijgen omdat er weinig winst uit valt te halen... Meeste mensen trippen ook maar heel weinig op LSD omdat het echt aangrijpend is... Meeste mensen bekenne ook niet snel dat ze LSD hebbe gebruikt en daarom zal het miss moeilijk te vinde zijn ;)

Zoals de post hierboven: Kijk bij de effecten van de verschillende tripmiddelen en kijk wat je het beste aanstaat... Let een beetje op de tijd die je hebt. Het is niet fijn om trippend naar huis te gaan...

Ik zou gewoon voor de paddo's gaan. Philosopher's stones kan dan misschien een leuk alternatief zijn..
Salvia is niet echt 'gezellig', dan ben je helemaal weg en is het handig als er iemand op je let.
Cacti trips duren te lang, dan ben jij nog aan het trippen als de rest alweer nuchter is...

Voor LSD kan je ook naar een psy of goa feest gaan en een beetje rondvragen (zonnebrillen maybe) als je het echt graag wilt hebben

Salvia is veel te kort in vergelijking met je "collega's" Zou gewoon allemaal het zelfde nemen want als jij daar na een dag nog kei hard zit te trippen door cacti en uw maten zijn allemaal al n halve dag nuchter; is ook niet de ideale situatie denk ik. En over die LSD, ga naar een goafeestje.

LSD heb ik op een goa festival gekocht, en ik vond t helemaal niet erg om dat in mn 1tje te nemen terwijl mn vrienden nuchter waren. en ik heb 1 x cactus gehad en toen vond ik het ook niet erg dat ik de enige was die cactus had gehad. LSD en cactus duren beide een uur f 7 a 9, en dan nog ongeveer 3 uuren natripen. dus als je voor 1 van deze 2 kiest dan zou ik het een paar uur voor dat de rest op paddo's gaat trippen nemen.

Hopelijk kan Razputin dan nog de weg naar die vriend vinden :P

En hoe weet ik waar die goa feesten worden gegeven? Ik weet www.goatrance.nl maar er staat ongetwijfeld wel meer te gebeuren...

btw, dank u allen voor uw wijze inbreng.

that's the place to be, op www.goatrance.net staan ook nog andere feestjes. en op www.soma-natesa.nl voor feestjes in het noorden des lands. op zich staan de dingen die de moeite waard zijn daar wel op ;)

doe ook eens een (trance)dansje!

Ik ben inderdaad voor de paddo's gegaan, zoals iedereen...Hawaiaanse gehaald, alles netjes klaargezet, door een eitje gebakken, en wachten maar. Ze sloegen al vrij snel in, maar niet erg hevig. Na een uurtje was iedereen compleet van de wereld. We zijn de hele avond in de omgeving wezen rondwandelen. Wat me opviel was dat iedereen (ikzelf ook) behoorlijk vaak de behoefte had om eventjes alleen te zijn en te genieten. Het was een enorm mooie avond om lekker in de natuur rond te wandelen en af en toe naar de maan te staren. Ik wist dat paddo's in potentie een erg sterke psychedelic is, maar zo erg had ik het niet verwacht. Het was zeker de moeite waard. Mijn intelligentie was verdriedubbeld en ik was constant in mezelf aan het filosoferen en nadenken over de wereld en hoe deze in elkaar steekt. Van de anderen hoorde ik weer compleet andere verhalen. Eén van hen was vooral bezig geweest met de visuals, terwijl de meeste van ons met het psychische bezig waren geweest. Ik vond ook dat het psychische aspect van de paddo's veel belangrijker was dan de visuals (hoewel deze wel geweldig waren).
Al bij al was het een enorm leerzame en mooie avond. Dank voor de adviezen, en misschien dat ik binnenkort op een goa feestje te vinden ben...

soms lijkt het in je woorden alsof je nog nooit getript had ... ? ... als dat zo is ... mijn raad is gewoon - don't overdo it - en volg de wegen die de meeste gevolgd hebben ... begin met paddo's en geef jezelf enkele jaren training ... paddo's zijn echte bondgenoten ... geef ze tijd om te leren kennen ... daarna kan je verder gaan met andere middelen - (lsd, salvia, ayahuasca, peyote - deze volgorde in onthechting van de wereld in de dagdagelijkse ''tijd'') ... ben misschien wat oldschool en preuts - en dit op mijn 23 jaar :p hèhè - maar - doe t beter proper, rustig en goed - dan zot en onberekend ... tis goed dat je paddo's genomen hebt.

nog een tip - reis in stilte ...

ik vermoed dat jullie nogal wat conversaties gevoerd hebben als jullie samen waren - niet logisch dat je dan graag wat rust opzoekt ... welk nut heeft om tijdens een trip te praten? dat doen we al elke dag :) trippen is voor stilte ... trippen is ff niet meer met buiten bezig zijn - maar met binnenin.

ik ben het niet helemaal eens dat een trip alleen is om je binnenste (onderbewustzijn?) te bekijken, de binnen kant is slechts de helft van een trip voor mij. ik vind het ook belangrijk om naar de buiten wereld te kijken, over mensen om je heen na te denken, hoe die belangrijk voor je zijn en de complexe structuur van een relatie te door gronden. en om je leef omgeving en situatie beter te begrijpen. om de dingen te bekijken waar we normaal gesproken niet bij stil staan. enzovoorts. ik denk dat als je alleen met je binnenkant bezig bent je een heel stuk van wat psychedelica je kunnen leren mist.

over mensen om je heen na te denken

daar ben ik het volledig mee eens... en ja het was mijn eerste keer, dus ik heb geprobeerd om zoveel mogelijk mee te pakken, dus ook de omgeving en 'de rest'. Natuurlijk begin ik niet meteen met peyote of iets van dien aard, daar ben ik ook nog niet klaar voor en dat weet ik... dus wees gerust. Toch bedankt voor de tip.

maar ik zie binnen en buiten niet als iets gescheiden - de ware buitenwereld ken je pas als je jezelf kent ... en jezelf is niet je mentale ik persoon - maar je innerlijke ZELF ... en die kan je niet kennen door na te denken ocer alles ... nog je vriednen - noch je relaties - noch de wereld - is te kennen via de weg van het denken.

ik kijk ook rond - ik zou zelfs zeggen - doordat je niet denkt - dan PAS kijk je ECHT rond - omdat je niet naar je hoofd kijkt wat die er allemaal van maakt ... je bent vrij. en in eenheid.

naDENKEN over je omgeving kan een fase zijn ... maar de fase van denken tijdens een trip is wel essentieel nodig om overstegen te worden ... voor mij is DAT net trippen - stil worden van geest en in een meditatieve toestand belanden ... niet mijn ego alles laten overpeinzen en van de werkelijkheid een deel mentale reproducties te maken die toch niet inhouden wat de werkelijkheid betekent maar enkel de visie van ons mentale ik-persoon creeert die ons gescheiden houdt van de anderen ... dat doen we dag in dag uit constant. zoals nu ;) ... het is een fase - maar het is van hoogste belang om door de gaan naar de volgende ... anders, en dit is mijn visie, wordt de essentie van de plantleraars gemist.

zoals je zelf zegt - een woord kan nooit de essentie van een gevoel vastpakken

een mentaal beeld kan nooit de essentie vatspakken van je omgeving of jezelf ...

tis to(t)(n)al iets anders ... dreaaaamzzz

om ff het verhaal af te maken - praten is manifesteren van gedahcten - als jij iets zegt vraag je de aandacht van de personen rondom je, je vraagt om mentaal begrepen te wordne ... en andersom ... als iemand iets zegt neem je zijn nood serieus - je geeft je vrijheid uit handen ... dus praten meot je best achterwege laten - en je zult zelf zien waar je dan terdcht komt ... (niet - niet-praten - gewoon inzien wat het verschil is en je zal zelf wel stil worden)

Retour