Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
David Nichols a dit:Another fact: I've made LSD in my lab on many occasions for research purposes, possibly in not so meticulous a manner as Albert Hofmann. Nothing ever happened. I had several graduate students who made LSD as an intermediate for projects. No accidental ingestion of LSD ever occurred. A technician in my lab makes it routinely because we use it as a drug to train our rats. He's learned by experience that he never gets high, nothing ever happens. And yesterday I was talking to Nick Sand, and Nick said, "I made a solution of LSD in DMSO…" -- DMSO (dimethyl sulfoxide) is a chemical that greatly enhances absorption of other chemicals through the skin -- he says, "…I painted it on my skin. Nothing happened." A concentrated solution and nothing happened! How did this very meticulous Swiss chemist get the LSD into his body? I don't know.
snap2 a dit:
amicale_du_pc a dit:dans les années 30 les recherches originelles de Hoffmann prenaient une synthèse de l'ergot de seigle pour faciliter la mise au monde de la naissance. Il s'agissait de régénérer les cellules endommagées si je me souviens bien... C'est de mémo. J'accepte la rectification. Mais je sais qu'il y a klke chose avec ça (les cellules physiologiques en régénérescence)
ensuite c'est un effet du LSD25 et cela expliquerait les prises par Hofman lors de sa vie de retraité qui a duré si longtemps...
Il s'agissait de régénérer les cellules endommagées si je me souviens bien