Space-is-the-Place wrote:
Waarschijnlijk werpt dit filmpje meer licht op de situatie.
Als schimmels het al weigeren aan te vreten weet je zeker dat het zwaaaaar verderfelijke shit is...
Ziek hoor. Heel ziek . Ik snap eigenlijk niet waarom dat toegestaan wordt!
Ik moet toch zeggen dat ik dit filmpje wel erg overdreven vind. Iedereen weet dat er is gekloot met het "vlees" de mac en bk. Maar juist het doel van vele onderzoekers is om voedingsmiddelen te ontwikkelen dat niet bederft, dat niet zijn voedzaamheid verliest en dat te doen zonder schade toe te brengen aan het menselijk lichaam. Dit is op zich een heel mooi doel, lijkt mij. Maar je moet je naturlijk ook bedenken dat de grote "bazen" die zulke onderzoekers inhuren ombijvoorbeeld hun product te verbeteren,in de eerste instantie puur op geld uit zijn. Maar dat zou eigelijk uiteindelijkniet zo veel moeten uitmaken als er genoeg tijd wordtgegeven om gnoeg tests en meuk te doen. Staat dit je niet aan? Nou dan eet je het toch niet, en houd je je kindere er ook uit de buurt.
Maar dan weer even naar t filmpje: Die lijst met 'chemicalien' die er er dus in die burger zouden zitten vind ik misschien nog wel de grootste onzin. Die chemicalien klinken heel erg, maar hee: Als jij een leek was, wat zou je op je eitje doen: Natriumchloride of keukenzout? :roll: / Die lijst moet er griezelig uit zien en blijkbaar volgens de vorige post is dat ook gelukt. Ok ik geef toe dat er een paar verdachte stoffen tussen zitten. Maar bijster gevaarlijk zoals het filmpje je bijna zou willen laten denken zijn ze zeker niet. de meeste zijn zelfs aantoonbaar onschadelijk..
Dit is gewoon een filmje waarvan de maker een sterke mening wil overbrengen. Maar een mening en de onderbouwende argumenten zijn niet altijd goed, of echte feiten. Als het de mening van de maker maar wordt duidelijk gemaakt. (denk aan veel propaganda bulshit) En het leuke is denk ik nog wel dat de maker technieken gebruikt die ook inde reclame zaken worden gebruikt om ons juist hun producten te consumeren: gebruik maken van zaken waar maar weinig mensen verstand van hebben. (denk aan de lolly reclame van een paar maanden terug, waar werd gezegd dat er 0% vet in zit. En dan zijn er mensen die daar intrappen en denken: oh ik word niet dik!. STELLETJE RUNDEREN :retard:! er zit geen vet in lolly (op ijs lollys nadan(Magnum)) Nou zullen de meeste mensen dat wel weten denk/hoop ik. maar tis een simpel voorbeeldje. En dan nog even een ding: Kun je niet aan wat bedrijven om ons heen doen?
pech gehad, zo is onze wereld nou eenmaal. Wil je er iets aan doen? pech gehad, je zult veel geld moeten meebrengen (hhhheeeeelvveee) en dan nog zal er niets gebeuren en bestaat er alsnog iets als de Kentucky Fried Crap (KFC)Ik zou zeggen: Trek je toch niet zo veel van de problemen aan in deze maatschappij, ik was zelf ooit een echte 'wereldverbeteraar' ,zou ik maar zeggen, maar ging me er alleen maar kut doorl voelen omdat je ziet hoe veneukt alles is maar je er niks noppes nades aan kan doen.
fijn weekend nog 8)
oja:[quote:2ujlfj5q]ik snap eigenlijk niet dat dat toegestaan wordt!