Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

Le forum des amateurs de drogues et des explorateurs de l'esprit

Ik wil euforie!

• Auteur de la discussion Auteur de la discussion HappyMind
  • Date de début Date de début
HeartCore a dit:
HappyMind a dit:
Binnenkort maar eens een keertje proberen dan (als m'n portemonee het toestaat)... :roll:

2 kilo bruine rijst: 4 euro
10 liter vermiculiet: 5 euro
1 sporen syringe: 14 euro
1 curver box:7 euro
6 schouderloze potten: 10 euro (max)
1 rol ducttape: 5 euro

Dus voor ongeveer 40-50 euro kweek je je eigen paddestoelen en je kunt letterlijk een paar kilo oogsten voor je nieuwe rijst hoeft te kopen ;)

Ik weet het... maar als ik daar weer mee ga beginnen dan wordt dat starks weer het begin van het einde... wil gewoon soms wat leuks doen, niet weer dagelijks, de hele dag door met drugs te maken hebben ;)

Ik weet het... maar als ik daar weer mee ga beginnen dan wordt dat starks weer het begin van het einde... wil gewoon soms wat leuks doen, niet weer dagelijks, de hele dag door met drugs te maken hebben
Paddestoelen zijn nooit voor dagelijks gebruik. Eens per twee weken, of minder.

Zelf ga ik voor de iets minder voordelige, maar minder gecompliceerde, kant-en-klare kweeksets. Misschien als ik ooit verhuis naar een woning met een grotere keuken ga ik zelf ook de kweetsets maken (met rijst enz.). Maar zelfs de kant-en-klare kweeksets zijn spotgoedkoop als je ziet hoeveel paddo's je uit zo'n bakje kunt laten opkomen. Een kant-en-klare kweekset vergt net zoveel inspanning als een terrarium met een wandelende tak: zorgen dat er voldoende vocht en zuurstof circuleert en de temparatuur juist is, that's all. Een kind kan de was doen. ;)

Zoals de naam van dit deel van het forum aangeeft: we hebben het hier over natuurlijke psychedelica, niet natuurlijke drugs.

Hmmm, sterker nog, de website heet psychonaut.com. Psychonaut duidt op iemand die een reis door de psyche maakt. Wat is de psyche, en is het zo dat men door middel van chemische dan wel natuurlijke drugs (zoals opiaten, amphetamines en delirianten) werkelijk door de psyche reist, of deze juist ontvlucht?

Welke stoffen maken werkelijk een reis door de psyche mogelijk? Voor zover ik begrepen heb, geven alleen de volgende stoffen (onder de juiste omstandigheden) toegang tot de psyche:

Natuurlijk: Psilocybine, DMT, ibogaine, THC, muscimol, mescaline
Gesynthetiseerd: LSD, MDMA, ketamine

Er zullen er nog wel meer zijn, maar in ieder geval horen cocaine, speed, methamphetamines, GHB, alcohol, nicotine en opiaten niet in het rijtje thuis. Dit zijn de middelen die ik onder drugs versta.

Just Say Know

Dat had ik net nodig HeartCore.

Heb men syringe van Azarius met Cubensis Cambodjan aangekregen.
Maar hoe steek ik dat nu precies in elkaar?

Ik vraag me af waarom je euforie wilt bereiken, met behulp van middelen. Begrijp me niet verkeerd, ik heb ook jaren xtc gebruikt omdat je je er zo lekker van gaat voelen, maar als ik nu nog een pilletje neem voel ik me er niet meer lekker door.
Ik voel wel wat, een soort gevoel dat ik als fijn hoor te ervaren, maar het voelt dan altijd heel nep aan, daarom gebruik ik het nu ook niet meer.
Wanneer ik een tripmiddel gebruik, bouwt dat altijd op naar euforie, maar ik ben achter iets anders gekomen, een natuurlijke manier om euforie te voelen, zonder ook maar iets tot je te nemen.

Ik heb het bijvoorbeeld als ik mijn vriendin in haar ogen kijk, of alleen maar aan haar denk. Wanneer ik ergens veel tijd en moeite in heb gestoken, en het resultaat staat me aan. Ik heb het vooral wanneer ik dans, en me helemaal laat gaan.
Er gaat nu geen dag voorbij dat ik geen euforie voel, vaak alleen maar omdat ik verkies euforie te voelen. Het voelt veel echter dan een xtc pilletje, en in plaats van dat je erna down bent, blijft het gewoon hangen, en geeft het altijd een voldaan gevoel, the day after. En je krijgt niet zo'n gare kop, en je bent gewoon helder.

Euforie bereik je, dat hoef je niet te kopen :)

Stighar a dit:
Ik vraag me af waarom je euforie wilt bereiken, met behulp van middelen. Begrijp me niet verkeerd, ik heb ook jaren xtc gebruikt omdat je je er zo lekker van gaat voelen, maar als ik nu nog een pilletje neem voel ik me er niet meer lekker door.
Ik voel wel wat, een soort gevoel dat ik als fijn hoor te ervaren, maar het voelt dan altijd heel nep aan, daarom gebruik ik het nu ook niet meer.
Wanneer ik een tripmiddel gebruik, bouwt dat altijd op naar euforie, maar ik ben achter iets anders gekomen, een natuurlijke manier om euforie te voelen, zonder ook maar iets tot je te nemen.

Ik heb het bijvoorbeeld als ik mijn vriendin in haar ogen kijk, of alleen maar aan haar denk. Wanneer ik ergens veel tijd en moeite in heb gestoken, en het resultaat staat me aan. Ik heb het vooral wanneer ik dans, en me helemaal laat gaan.
Er gaat nu geen dag voorbij dat ik geen euforie voel, vaak alleen maar omdat ik verkies euforie te voelen. Het voelt veel echter dan een xtc pilletje, en in plaats van dat je erna down bent, blijft het gewoon hangen, en geeft het altijd een voldaan gevoel, the day after. En je krijgt niet zo'n gare kop, en je bent gewoon helder.

Euforie bereik je, dat hoef je niet te kopen :)

Ik gebruik de middelen om mijn problemen te kunnen oplossen, helderder te staan in het leven, mijn zintuigen verder te ontplooien om zo tot de perfecte vorm van natuurlijke euforie te komen.
Psychonautische middelen helpen mij in het leven.

Lion a dit:
Ik gebruik de middelen om mijn problemen te kunnen oplossen, helderder te staan in het leven, mijn zintuigen verder te ontplooien om zo tot de perfecte vorm van natuurlijke euforie te komen.
Psychonautische middelen helpen mij in het leven.

Mooie aanvulling Lion :)

inderdaad, tripmiddelen zijn voor mij een soort refresh voor dingen zoals respect voor de natuur, maatschappelijke positie, sociale relaties,...

het is eens mooi overlopen wat er bewust en onbewust in je hoofd omgaat, zodat je weet waaraan je moet werken.

ik heb het nu wel over tripmiddelen als paddos.
naar mijn mening is xtc inderdaad nep, je hoeft geen moeite te doen voor de euforie, dit is wel extreem leuk en gemakkelijk, maar het is te gemakkelijk.

Retour