Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

Le forum des amateurs de drogues et des explorateurs de l'esprit

Ik wil euforie!

• Auteur de la discussion Auteur de la discussion HappyMind
  • Date de début Date de début

HappyMind

Sale drogué·e
Inscrit
16/5/07
Dat gevoel van euforie dat je krijgt bij bijvoorbeeld XTC en Explosion.. dat kan ik in geen enkele andere smartdrug terugvinden..

Ik heb al een hoop verschillende (smart)drugs geprobeerd... maar enkel van een buisje Explosion (wat nu helaas niet meer legaal verkocht mag worden), kreeg ik dat overheerlijke gevoel.

Welke smartdrugs zijn nu echt aan te raden voor een heerlijk gevoel van euforie?

Paddo's geprobeert? Dat is voor mij de enige die ook die euforie heeft, zowel bij mexicaanse als hawaiiaanse.

HappyMind a dit:
Dat gevoel van euforie dat je krijgt bij bijvoorbeeld XTC en Explosion.. dat kan ik in geen enkele andere smartdrug terugvinden..

Ik heb al een hoop verschillende (smart)drugs geprobeerd... maar enkel van een buisje Explosion (wat nu helaas niet meer legaal verkocht mag worden), kreeg ik dat overheerlijke gevoel.

Welke smartdrugs zijn nu echt aan te raden voor een heerlijk gevoel van euforie?

Wat wil je er mee? Lekker thuis in je eentje euforisch zijn of wil je het op een feest grebruiken? Eea is mi nogal van invloed op je keuze ;)

Ik ben ook een tijdje op zoek geweest naar smartdrugs die zo'n gevoel teweeg brachten. Veel van die pilletjes geprobeerd waarvan ze zeggen dat het een xtc achtig gevoel zou moeten geven, maar zonder succes helaas. Werd er wel iets actiever van en gebruikte het dan vooral voor feesten als ik niet aan mdma kon komen ofzo. Wat ik geprobeerd heb waren pilletjes met veel verschillende vitaminen erin. Weet niet of er ook nog anderen zijn.

Het enige wat de euforie van MDMA ooit heeft overtroffen bij was ook psilocybine. Dat kan een sterkere euforie geven vind ik, maar is natuurlijk niet te gebruiken op feesten oid. Verder zul je niets vinden tussen de smartdrugs wat in de buurt komt... Of je zou stoffen moeten zoeken zoals explosion, wat erg op MDMA lijkt, alleen chemisch net ff anders zodat het legaal is (was in dit geval).

Ben aardig bekend met de verschillende soorten paddo's. Maar paddo's zijn best hevig en sluiten je eigenlijk een beetje af van het wereldse... mij te hevig als je gewoon nog een beetje normaal wilt doen :lol:

Ik wil ze eigenlijk gewoon thuis / buiten gebruiken. Explosion vind ik lekker, omdat ik door dat hevige euforie gevoel veel geweldige ideeën krijg en echt zin krijg om een hoop grote projecten te starten etc. etc.

In principe zoek ik dus iets gewoon voor thuis, maar zoiets op een feest is natuurlijk ook leuk ;) Maar doe mij dan maar gewoon de normale pilletjes :twisted:

Die gewone energiepilletjes zijn inderdaad gewoon te vergelijken met een paar stevige koppen koffie.. maar dat is niet wat ik zoek. Ik wil euforie, niet zozeer energie. Maar ik hoef ook niet helemaal van de kaart te zijn, zoals bij een goede portie paddo's.

Maar ik hoef ook niet helemaal van de kaart te zijn, zoals bij een goede portie paddo's.

Punt is dat je wanneer je totale euforie ervaart op paddo's, je juist het tegenovergestelde ervaart van 'van de kaart zijn' ;)

idd, extreme helderheid en scherpheid, alsof je geest transparant is, waarbij de verschillende lagen in je wezen tot één worden en je één brok spontaniteit bent, ook als je stil bent!

edit: juist als je stil bent. stilte is spontaniteit, mensen die niet stil spontaan kunnen zijn zijn niet echt spntaan daarbij is het een dekmantel.

Het punt met euforie bij paddo's is denk ik dat je het niet echt kunt opwekken omdat trippen vrij onvoorspelbaar is. Als jullie dat wel kunnen leer me hoe :wink:.
Ik heb het bij paddo's een keer meegemaakt dat ik me euforisch voelde en heel rustig en het was ook een erg spiritueel gevoel. Dat was echt helemaal geweldig.
Maar meestal ben ik behoorlijk van de kaart. Ik weet ook nooit waar ik terecht kom als ik ga trippen, is altijd weer een verrassing. Het hangt er voor mij vanaf wat mijn stemming is waar ik de meeste behoefte aan heb. Maar als je op zoek bent naar simpele euforie dan denk ik dat zoiets als mdma gewoon het beste werkt.

Zo'n euforische trip ken ik wel... heb dat een keer meegemaakt met een portie thaise paddo's...
Maar een trip is inderdaad onvoorspelbaar... heb denk ik in m'n leven al wel zo'n 20 keer paddo's gegeten en heb pas 1x zo'n trip gehad...

Foutje, bedankt ;) Is alweer aangepast.

Ik hoorde eens dat lage doseringen mescaline een met MDMA vergelijkbaar effect geven. Mescaline (dat voorkomt in de Peyote en San Pedro cactus) is een psychedelisch amphetamine. Maar ik geloof niet dat het eenvoudig (of aangenaam) is om deze cacti in te nemen. Ik heb er in ieder geval nog geen ervaring mee.

Lage doseringen van paddo's zoals 1 of 2 steeltjes kunnen een erg sterke euforie teweeg brengen zonder dat je van de kaart bent ... ook brengt het zoals Forest al zei een helderheid met zich mee waardoor je toch gewoon sociaal kunt zijn zegmaar :) wat je hebt met Mdma
maar zoals gewoonlijk hangt de euforie wel een beetje af van de sfeer met paddestoelen .. en met mdma krijg je zowiezo een goed gevoel :)
maar in een goede setting lijkt het me totaal geen probleem om een euforisch gevoel te krijgen ...

maar van een goede trip kun je zowiezo maandenlang een natuurlijke euforie hebben

ProStoner a dit:
Lage doseringen van paddo's zoals 1 of 2 steeltjes kunnen een erg sterke euforie teweeg brengen zonder dat je van de kaart bent ... ook brengt het zoals Forest al zei een helderheid met zich mee waardoor je toch gewoon sociaal kunt zijn zegmaar :) wat je hebt met Mdma
maar zoals gewoonlijk hangt de euforie wel een beetje af van de sfeer met paddestoelen .. en met mdma krijg je zowiezo een goed gevoel :)
maar in een goede setting lijkt het me totaal geen probleem om een euforisch gevoel te krijgen ...

maar van een goede trip kun je zowiezo maandenlang een natuurlijke euforie hebben

En over welke soort paddo's heb je het dan? Of maakt dat niet echt uit?
En die 1 of 2 steeltjes... vers of gedroogd?

Met MDMA krijg je inderdaad zoiezo een goed gevoel, maar dat is niet altijd even makkelijk te verkrijgen. Zeker pure mdma niet.

het maakt niet echt uit welke paddo's je gebruikt .... sommige zijn sterker dan andere .. maar als je gewoon de Cubensis pakt (mexicaanse)
dan moet dat wel goed komen

Binnenkort maar eens een keertje proberen dan (als m'n portemonee het toestaat)... :roll:

HappyMind a dit:
Binnenkort maar eens een keertje proberen dan (als m'n portemonee het toestaat)... :roll:

2 kilo bruine rijst: 4 euro
10 liter vermiculiet: 5 euro
1 sporen syringe: 14 euro
1 curver box:7 euro
6 schouderloze potten: 10 euro (max)
1 rol ducttape: 5 euro

Dus voor ongeveer 40-50 euro kweek je je eigen paddestoelen en je kunt letterlijk een paar kilo oogsten voor je nieuwe rijst hoeft te kopen ;)

wow :D

Retour