Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

Le forum des amateurs de drogues et des explorateurs de l'esprit

ik iz nieuw

• Auteur de la discussion Auteur de la discussion ikkepiep
  • Date de début Date de début
ikkepiep a dit:
ProStoner a dit:
"come again"?

:shock:

OK:

]ah ik vind ubuntu het lekkerst, ben verder niet zon nerd ofzo dus mn baard laten staan en obscure kernels compilen op een zolderkamertje met de gordijnen dicht is niet echt mijn ding ;)

Ik vind Ubuntu ook lekker omdat het zo fijn en ongecompliceerd installeert (en draait draait!) en ik dan tijd over houdt voor leuke dingen.

Groet
Hippienerd

hehe ja idd, ubuntu, voor de hardcore gebruiker! (ipv nerd)

anyway wat brengt me hier? euhhh nieuwsgierigheid i guess.. vond drugs vroeger altijd naar en eng ens tom, maar goed drink natuuriljk tonnen d'alcohol, wat dan weer lekker hypocriet is eigenlijk. Zie het ook gewoon veel om me heen dus ben me er wat meer voor open gaan stellen.. hoewel ik het wel nog eng vind opzich. Toch ook eens wat geprobeerd.. nouja nieuwsgierigheid dus :P

mja ik ben een gamer :) kheb nog windows nodig, al heb ik wel iets gehoord over een omgebouwde linux versie die alle drivers heeft die je nodig hebt om games te spelen

ikkepiep a dit:
Toch ook eens wat geprobeerd.. nouja nieuwsgierigheid dus :P
Wat heb je dan geprobeerd? Hoe was het?

:p

nou ik heb een aantal keer spacecake gehad... daar kan ik je een paar uur over vertellen want daar gebeurden telkens vreemde dingen bij :P

ik heb laatst een HASJJOINT gerookt! (jaja :P) maar dat vond ik kut, werd er onrustig en lusteloos van en nog iets anders dat echt onhandig is wanneer je niemand voorhanden hebt en je nog lusteloos bent bovendien ;)

ik heb add, dus ik wist al dat ritalin bij mij niet werkt; dexamphetamine en speed doen dus ook niks

mdma is tot nu toe het enige dat ik WEL leuk vond, maar heb van mezelf eigenlijk al een serotonine overschot dus dat was niet HEEL anders dan ik normaal in een goeie bui ben :P EDOCH het haalde wel alle witte ruis uit mn hoofd weg, en dat was wel bijzonderrrrrrrrrrrr fijn, want die ruis is er altijd, en het is me nog nooit gelukt het uit te (laten) schakelen

nouja dat was het al wel weer eigenlijk :P

nou ik probeer nu linux te installeren op een mega ouwe flaptop die win xp 'draait' maar dat rotding blijft de boel maar boycotten.. vastlopen en dergelijke. brrr, windhoos

Retour