Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

Le forum des amateurs de drogues et des explorateurs de l'esprit

Hoofdpijn na paddo's

• Auteur de la discussion Auteur de la discussion Snow_White
  • Date de début Date de début
wel een raar gevoel in mijn maag, maar ik denk dat dat komt omdat je lichaam toch een soort van gif binnenkrijgt dat verwerkt moet worden.
Ik denk dat het toch voornamelijk het materiaal van de paddestoel zelf is die vreemd op de maag voelt (geen cellulose zoals in planten). Probeer het eens met paddestoelenthee!

Zeker wat rauwe paddestoelen betreft, heeft ons spijsverteringsstelsel wellicht niet eens alle enzymen om dat 'vlees' zonder verdere ongemakken te verteren. Eet maar eens 30 gram verse champignons, dat ligt ook niet lekker op de maag, en voel je mogelijk ook nog enkele uren je darmen irriteren.

Heb het ook als ik thee drink. Sinds gedroogde niet meer verkocht worden heb ik er steeds thee van gemaakt. Vers krijg ik ze echt niet weg :puke:

Het is meer het gevoel van een steen in je maag. Blowtje wilt nog wel eens helpen.

Blowtje wilt nog wel eens helpen.
Inderdaad, cannabis werkt goed tegen misselijkheid na inname van Ayahuasca, Vliegenzwam en dergelijke. Dus: aan het begin van elke trip altijd voldoende roken! :)

Ik heb afgelopen zondag weer getript samen met mijn vriend en het is deze keer goed gegaan :D. Ik heb in ieder geval op zijn lichaamshouding gelet en we hebben ook niet zo vreselijk lang geslapen deze keer, ik dnek dat dat ook meehelpt. In ieder geval zei hij dat hij nu heel lichtjes nog wel een soort spanning voelde maar in elk geval niet hoofdpijn.

Cannabis bij gebrukt?

Retour