Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

Le forum des amateurs de drogues et des explorateurs de l'esprit

hoe mescaline concentratie verhogen?

• Auteur de la discussion Auteur de la discussion Meduzz
  • Date de début Date de début

Meduzz

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
12/4/06
ik heb op het cacti forum de post van Goran gelezen maar ik begrijp er niet veel van, hij begint dan over satelieten en zo, en bijgevolg vertrouw ik de informatie ook niet zozeer. iemand ervaring hiermee? of nuttige links of zo?

Goran heeft wel vaker vage berichten al lijkt het de laatste tijd een beetje beter te gaan. door dopamine of voorgangers van dopamine in een mescaline cactus te injecteren kun je de concentratie mescaline in de cactus verhogen, maar dan moet je eerst wel aan dopamine komen.

mja, wie levert er zomaar dopamine ?

iets anders:
wat ik me al vaker heb afgevraagd: is het mogelijk om erachter te komen in welke cellen van de cactus (of andere psychoactieve plant) de hoogste concentraties voorkomen, en vervolgens deze cellen op te kweken. tegenwoordig is dat al mogelijk met huid e.d. dus waarom niet met een plantenweefsel ?

en als dat onpractisch blijkt, is het dan misschien mogelijk om het stuk dna te vinden dat codeert voor de eiwitten die uiteindelijk mescaline maken ? dit vervolgens vermeerderen door bijv gist cellen. routes analoog hieraan worden gebruikt om oa peniciline en tryptofaan te maken.

dit klinkt misschien nog onhandiger, maar misschien is het haalbaar als je student microbiology of biochemie bent.

Normale chemie gebruiken voor het maken van complexe stoffen komt altijd op me over als het maken van een perfecte gedekte tafel met daarop de lekkerste gerechten, terwijl de kok alleen maar mag kopen bij de aldi, en de obers die lopen in werkkleding met vetvlekken en wanten aan en 1 hand op de rug gebonden.

nu ik erover denk, hoe is het wondvocht van een cactus ?
je zou net zoals ze bij maple syrup bomen de cactus kunnen "melken" bij de maple bomen boren ze gaatjes in de stam, het vocht dat hierin sijpelt wordt verzameld.

Als dit werkt, dan hoef je je cactus niet steeds op te offeren. vooral bij een peyote cactus is dat eeuwig zonde.. 30 jaar groeien hap slik weg..

en wat met het in de diepvries steken van de cactus? werk dat echt zoals goran wist te vertellen: de cellulose afbreken die niet verteerbaar is voor mensen zodat je alle mescaline kunt benutten?

ik weet weinig over de mescaline cactus maar ik kan je wel vertellen dat pure dopamine eigenlijk niet te krijgen is. veel succes

dopamine niet, maar mischien wel de grondstoffen voor dopamine, maar moet eerst weer opzoeken wat die zijn en al mn boeken liggen thuis en ik zit hier nu op school.

Wat ik er over gelezen heb is dat die methode met dopamine erg omstreden is en nooit bewezen. Maar dat zijn een hoop dingen die wel goed werken, maar ook die dat niet doen natuurlijk. (wat een nutteloze post, heb alleen geen zin meer om het weg te halen !).

wat trouwens ook nog kan werken is je cactus weinig water geven, net genoeg om te groeien en alleen heel afentoe. hierdoor denkt de cactus dat het droog is en verhoogt het de mescaline concentratie om eventuele dorstige woestijn muizen te verdrijven.

yep je cactus bij wijze van verwaarlozen .. en echt minimaal water geven..
dan verhoogt idd de mescaline concentratie dat lijkt me wel de makkelijkste manier

Klopt, Stresse is de makkelijkste manier,
wat al was gezegd van te voren geen water geven en binnen en buiten zetten (warm , koud), geen licht wel licht.
dus gek maken die plant :D

PeaCe...

krijg ik niet over mn hart ;)

Retour