Tsja, coke....
wat is de toegevoegde waarde van coke ? Als je je lijn gesnoven hebt, ben je al weer aan je volgende lijn aan het denken. Het effect is verwaarloosbaar, zelf merk je er niet zo heel veel van maar anderen zien je steeds meer veranderen in een klootzak, terwijl jij denkt de leukste, aardigste en beste persoon op deze aarde te zijn.
Waar met wiet, speed of pillen nog wel eens gedeeld wordt met je maten, wordt er met coke nog wel eens de gang gemaakt naar het toilet om stiekem wat weg te snuiven. Wie wilt er delen als het 50 € per gram kost ? Leuk, als je bedenkt dat een kilo coke zo'n 5000 € kost bij de bron, en 50000 € kost bij de eindverbruiker, waar het inmiddels ook 2 kilo is geworden.
Coke is leuk als je het af en toe kunt nemen, maar terwijl je stug volhoudt dat je niet verslaafd bent en incidenteel kunt gebruiken, ben je eigenlijk al aan je volgende x aan het denken en dus eigenlijk toch wel verslaafd eraan.
Coke & zuipen, harstikke leuk, maar je hebt eigenlijk niet in de gaten dat je je hele lichaam kapot maakt met deze combo. Combo drugs - alcohol is niet aan te raden, als je het dan toch wilt doen in kleine mate.
Nee, ik heb gemerkt dat coke wel degelijk verslavend is, het sluipt er ongemerkt in. Als ik het in huis haal, moet ik alles opmaken. Bewaar ik wat, gebruik ik de volgende dag weer.
Het wordt niet voor niets de witte sloper genoemd.
Coke is dus voor mensen die heel stevig in hun schoenen staan.