Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

Le forum des amateurs de drogues et des explorateurs de l'esprit

Het Grote Cocaïne Topic

• Auteur de la discussion Auteur de la discussion forest
  • Date de début Date de début
ja idd er echt verslaafd aan raken is naar mijn idee "lastiger" dan bijv. bij speed.. wat naar mijn mening echt 10 keer zo verslavend is.
Wel kun je na intensief gebruik het gevoel krijgen dat je je niet meer vermaakt zonder coke in een kroeg bijv.

jaah idd, dat heeft iedereen wel denk k. ook als je net een neiuwe drug hebt ontdekt is er weer eentje bij op de lijst van mogenlijkheden. het ene is passend voor de ene situatie, het andere voor de andere situatie. opeens doemen er overal mogenlijkheden op :D

Arafat a dit:
Ja ik heb het gevoel dat ik dat dus wel heb, vooral na mijn intensief jaartje van xtc en speed en dergelijke.

in mijn overtuiging is cocaine absoluut niet met speed of xtc te vergelijken of het het geld waard is, nou het is wel duur inderdaad maar af en toe je geld daaraan uitgeven doet in mijn ogen geen kwaad.

Tsja, coke....

wat is de toegevoegde waarde van coke ? Als je je lijn gesnoven hebt, ben je al weer aan je volgende lijn aan het denken. Het effect is verwaarloosbaar, zelf merk je er niet zo heel veel van maar anderen zien je steeds meer veranderen in een klootzak, terwijl jij denkt de leukste, aardigste en beste persoon op deze aarde te zijn.

Waar met wiet, speed of pillen nog wel eens gedeeld wordt met je maten, wordt er met coke nog wel eens de gang gemaakt naar het toilet om stiekem wat weg te snuiven. Wie wilt er delen als het 50 € per gram kost ? Leuk, als je bedenkt dat een kilo coke zo'n 5000 € kost bij de bron, en 50000 € kost bij de eindverbruiker, waar het inmiddels ook 2 kilo is geworden.

Coke is leuk als je het af en toe kunt nemen, maar terwijl je stug volhoudt dat je niet verslaafd bent en incidenteel kunt gebruiken, ben je eigenlijk al aan je volgende x aan het denken en dus eigenlijk toch wel verslaafd eraan.

Coke & zuipen, harstikke leuk, maar je hebt eigenlijk niet in de gaten dat je je hele lichaam kapot maakt met deze combo. Combo drugs - alcohol is niet aan te raden, als je het dan toch wilt doen in kleine mate.

Nee, ik heb gemerkt dat coke wel degelijk verslavend is, het sluipt er ongemerkt in. Als ik het in huis haal, moet ik alles opmaken. Bewaar ik wat, gebruik ik de volgende dag weer.

Het wordt niet voor niets de witte sloper genoemd.

Coke is dus voor mensen die heel stevig in hun schoenen staan.

Coke blijft inderdaad iets wat maar zeer weinig mensen incidenteel gebruiken. Ik merk zelf altijd dat in the kringetje waar ik in uitga het niet aanwezig is en het er dus ook nooit van komt.

Ga ik weg met andere mensen die dat wel doen ben ik toch ook veel eerder geneigd mee te doen. Vooral onder invloed van alchol is de keuze snel gemaakt. Wat me wel opvalt zijn dat het altijd de zelfde mensen zijn die er mee aankomen en er dus tussen in zitten. Als dat niet je beste vrienden zijn maar meer mensen waar je af en toe mee omgaat is het wel ok, anders wordt het zoiezo moeilijker lijkt me zo.

dat ligt er vooral aan hoe je andere vrienden er tegenover staan. maar ik geef je wel gelijk dat het meestal dezelfde mensen zijn die coke bij zich dragen.

mijn beeld van coke is echt uberslecht, en ik zal dan oo kech tde laatste zijn die hetzal doen. Ik snuif zowiezo echt helemaal niets, en heb mensen om me heen, die het al vanaf jonge leeftijd deden (14) er kapot aan zien gaan. Niet meer te vertrouwen, alleen maar leugens, en leven in hu neigen wereldje. Nu is dit t geval met iedereen die een drugsprobleem heeft, maar ook de arrogantie (zo komt t op mij over) die de gebruiker krijgt staat me totaal niet aan. Meer een mindnarrower dan mind expander als je t mij vraagt.

Coke is rotzooi, het heeft geen toegevoegde waarde net zoals trippen.
Het is gewoon suf, btje snuiven, maar bezig zijn met lijntjes enzo.
Bij mij is het ook niet bij snuiven gebleven, ben het ook gaan roken.
Lekker het leven in een glazenbol gevoel, maar het moment dat je die cokeblow doorgeeft ben je alweer bezig met: hoe krijg ik em weer terug?
Dat was zowiezo een erg destructieve tijd, maar ben blij om te zeggen dat ik al 3,5 jaar geen coke meer heb gebruikt en daarom zeg ik ook, nee het is eigenlijk niet de moeite waard om het te proberen.

ehm....een vraagje:

gaat coke en 2c-b samen? behalve dat het waarschijnlijk het effect van 2c-b verkracht...

kheb nogal moeite aan 2c-b te komen, maar misschien lukt dat dit weekend, niet goedkoop weliswaar. maar dan is er een verjaardag, en de jarige wou persé een x coke met een vriend en ik doen. maar dan doen die vriend en ik het in de natrip van 2c-b of aan t einde van dat effect zeg maar.

Ik heb al heel wat goede drugs verpest door coke, denk niet dat het helpt.
Zelfs werd ik vaak nuchter van pillen... dus nee...
Dat zou denk juist geen toegevoegde waarde hebben..

to firest, niet doen. wat space al zegt, dat hij nuchter werd van pillen klopt.
Die vriend van me deed dus ook altijd pillen, maar kon er niet tegen als hij te space werd. dan gingen er een paar lijnen coke naar binnen.
voor hem was t dus ook meer een excuus om meer coke te doen.

maar anyway, ik denk dat het zonde is. dan kan je beter een blowtje roken, dat versterkt het tenminste. Praat t gewoon uit je vriend zn kop die rotzooi :P

Idd niet doen forest.. coke werkt aardig ontnuchterend.. en lijkt me geen succes met een tripmiddel dat zeer beinvloedbaar is qua hevigheid.. dan idd een optie om het bij de na-effecten van de 2cb te doen.. maar ook dit is minder relaxt aangezien de na-effecten van 2cb (bij mij) ook uiterst plezant zijn.. Ik zou zeggen keep the money :P en gebruik de coke een ander keertje (of de 2cb :P )

bedankt. ja mits het lukt de 2c-b te pakken te krijgen, laat ik de coke en hou het bij de 2c-b.

Veel succes gewenst!
hoeveel mg ben je van plan te nemen?

ik weet nog niet precies. moet ik nog horen hoeveel mg per capsule. vaak onduidenlijk gedoe met dealertjes.

maar ben van plan rond de 20/25 mg te nemen. kdoe het met een psychonaut broeder samen, en gaan naar een vriend zn verjaardag dus, alleen daar waarderen ze t niet helemaal, dus is t niet de bedoeling dat ze t weten. dus niet te veel mg.

Oargh....pest.....hell......verdoemenis!!!

die 2c-b is nog ver te zoeken. maar kzal er tot het eind van mijne dagen naar uitkijken. zaterdag ook maar geen coke besloten, is nog maar niet zo lang geleden de laatste x, dus nog even geduld en discipline.

wel even snel uitkijken naar iets nieuws, voor zterdag. altijd verfrissend, hopelijk iets dat gemakkelijker aan te komen is. iemand tips? het is voor op een verjaardag...

forest

Ben zelf aan de coke geweest, eenmaal 20 jaar geleden (roken) en een jaar lang tot voor ongeveer anderhalve maand terug. Het is rotzooi, ik kan me vinden in alle negatieve reacties hier.

In Food of the Gods heeft Terence Mckenna er het meest zinnige over te zeggen:

Heroin, cocaine, tv, alcohol, tabak-> hell

Psilocybine, dmt, entheogene stoffen-> paradise regained.

En daar sluit ik me bij aan....

Overigens had ik wegens omstandigheden afgelopen jaar een reele deadwish (ook niet getript in die tijd) en coke gaat daar zeeeeer goed mee samen. Ben nu mijn schulden aan het afbetalen die ik heb gemaakt (ik klaag niet hoor, eigen schuld dikke bult).

Retour