Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

Le forum des amateur·ices de drogues et de l'exploration de l'esprit

goeie terugreis GEHAD

• Auteur de la discussion Auteur de la discussion bronkit
  • Date de début Date de début

bronkit

Matrice Périnatale
Inscrit
10/3/02
He guys was de discotrein nog een beetje te doen?
Hebben 2,5 uur in de file gestaan, klote duitsers gooiden de snelweg dicht verder wel goed gegaan waren om 1.30 weer thuis.

Hoi

Tuurlijk was de discotrein leuk ;-) Lekker apres-skieen alleen was er een draadbreuk tussen Utrecht en Amsterdam dus moesten we met de bus...........Dat was minder leuk. En waren alle echtgenotes en kids weer blij???

Dat was dus wel lastig met die draadbreuk? Ja de kids waren zeer blij en de vrouwen denk ik ook wel, alleen de knieen willen nog niet echt, was zaterdag met de laatste afdaling nog ff onderuit gegaan en niet lekker terechtgekomen, kon bijna niet lopen.
Vandaag alweer gewerkt, was niet fijn maar ja volgend jaar maar weer skieen.
groet

Je moet wel even mailen hoor! Anders heb ik je mail adres niet. Ik ben trouwens ook nog een beetje ziekjes geworden;-(

hello !
ik ben weer helemaal bijgekomen en hard aan het werk.
en je hebt nog een jaar om bij te komen van de knikkende knieen. de vakantie was in ieder geval zwaar maar wel erg gezellig. groeten

Ja fijn he werken heb er ook al weer 2 weken op zitten en maandag begin ik aan een cursus van 3 dagen van 8.30 to 17.30 dus das ook wel lekker, ga liever skieen

Haha... wat vervelend toch dat ik volgende week gewoon wel wederom de latten onder mag binden...

Retour