Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

Le forum des amateur·ices de drogues et de l'exploration de l'esprit

fysiek gevaar bij bepaalde middelen ?

• Auteur de la discussion Auteur de la discussion cody
  • Date de début Date de début

cody

Glandeuse Pinéale
Inscrit
21/7/05
ok first of all...kben nogal een vrij stressy persoon op zich...daarom dat ik zowieso meth en (natural)pep achterwege laat.
hoe ervaren jullie de nare bijwerkingen van bepaalde ephedra of ephedra vrije producten of zelfs chemische substanties ? is het soms vrij risicolvol na eenmalig gebruik ook al wees je er vrij voorzichtig mee ?
grtz

meth is ook geen entheogeen middel...
De meeste mensen hier gebruiken geestveruimende middelen die je lichaam geen erge schade aandoen en niet te verslavend zijn....

Als je al vrij stressy bent van jezelf dan zou ik géén van beide nemen. Ik zelf ben niet stressy van mezelf maar reageer wel enorm op alle substanties en kreeg hartkloppingen, stressy gevoel en een droge mond van ephedra. Een beetje zoals bij amphetamines.

Waarom wil je het nemen? Om welk effect te bekomen?

Ik slikte het om af te vallen.

grtz
I.

nene ik wil het niet nemen :)
ik vroeg het me af...aangezien mdma ook een amphetamine is...trouwens voor energizers heb ik het zowieso niet echt.
wou gewoon wat meningen horen

Ik zou me zoiezo niet te erg op de energizers richten want je bereikt er niet zo veel mee... Enige wat je ermee bereikt is dat je afvalt en veel energie (kan) krijgen...

MDMA kan op zich nog wel voor een leuke ervaring zorgen mar het is het niet waard...

Als je jezelf wilt leren ontdekke duik dan in de wereld van paddo's/cacti/lsd/en de hele mik mak...

Die middelen zijn over het algemeeb niet schadelijk voor het lichaam en dus redelijk safe om te gebruiken
:truce:

MDMA is ook echt wel een goed middel om jezelf te leren kennen. niet voor niets werd het toen het nog legaal was door meer dan 5000 therapeuten en psychiaters in de V.S. waar onder ann shulgin, de vrouw van alexander shulgin (alexander heeft t zelfs beroemd gemaak) gebruikt. maar de meeste mensen nemen tegenwoordig mdma op een feestje, en dat is zoiezo niet echt de perfecte plaats om een enthogene ervaring op te doen. dus als je wilt expirimenteren met MDMA zou ik een alleen of met 1 iemand er bij een rustige plaats uitzoeken.

is zeker wel de moeite waard neem dat maar van mij aan!! zeker de eerste keer kun je heeeel wat verw8n mijn 1e 2e en 3e paddotrip waren er nix bij!!
Nu moet ik er wel bij melden dat je niet echt zult hallucineren op mdma maar de bodyhigh en je mentalstate zijn gewoon ongeevenaard!!
De eerste keer zul je denken: 'God, ik wist niet dat een mens zich zooo goed kan voelen, goddamn wat heb ik gemist!!' ik durf er 50 euro op te verwedden dat als jij pure mdma hebt gebruikt je dat zult denken...

greetz