Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

Le forum des amateurs de drogues et des explorateurs de l'esprit

ff voorstellen.

• Auteur de la discussion Auteur de la discussion sjengsta
  • Date de début Date de début
Ik weet niet of je op het nieuws hebt gezien van dat meisje, wat 15 pillen gegooid had, en daaraan is overleden ? In de Peppermill ? Nou, daar zaten dus ook glassplinters in. Dit doen ze om je maagwand te perforeren zodat de pillen sneller werken. Doen ze ook met speed, dan brand het lekker goed en dan is het goede kwaliteit ??!!??

Dit meisje van 15 had nooit pillen geslikt en nam er op 1 avond 11 tot 15 pillen á 0.39 eurocent! 1. wie koopt pillen die zo extreem goedkoop zijn? 2. hier zat volgens mij geen glas in en heeft ze gewoon een od gehad!

[quote:3li6gy2q]Ik weet niet of je op het nieuws hebt gezien van dat meisje, wat 15 pillen gegooid had, en daaraan is overleden ? In de Peppermill ? Nou, daar zaten dus ook glassplinters in. Dit doen ze om je maagwand te perforeren zodat de pillen sneller werken. Doen ze ook met speed, dan brand het lekker goed en dan is het goede kwaliteit ??!!??

Dit meisje van 15 had nooit pillen geslikt en nam er op 1 avond 11 tot 15 pillen á 0.39 eurocent! 1. wie koopt pillen die zo extreem goedkoop zijn? 2. hier zat volgens mij geen glas in en heeft ze gewoon een od gehad! [/quote:3li6gy2q]
Voor zover ik me kan herinneren was het een combo van beide. Die meid (een bekende van een bekende van mij btw) had idd nog nooit pillen gegooid, en volgens die bekende zou er ook glas in d'r buik gevonden zijn. Dus...

Je kunt geloven wat je wilt geloven maar ik weet zeker dat er genoeg troep is gevonden in de pillen. Zoveel pillen gooien vraagt om problemen, mijn max was echt wel bij 4 en dan over de hele nacht. Heeft trouwens ook geen nut, bijslikken, de 1ste dosis mdma werkt en daarna niet meer.

En inderdaag, voor 39 cent kun je niet veel verwachten, mijn 1ste pil kostte 25 gulden, dit was nog in de tijd van de E-Express, toen was het echte XTC, met veel MDMA.

Ik weet de inhoud mdma van de huidige pilletjes niet, maar 2 jaar geleden ongeveer lag het toch op zo'n 120 mgr per pillejte. Die kocht je dan ook echt niet voor 39 cent.

Ghe ghe! Voor mij is 2 meestal al een maximum en ook dat over de hele nacht... zoals ik zei (je gelooft me niet hè, marc?) heb ik mijn nieuwste pilletjes getest: 139 mg pure mdma!
Like in the good ole days... :p

verkoop je die ook?

jij mag dat helemaal niet van de arts!

jij mag dat helemaal niet van de arts!
Ouw hoer, denk je dat je me kent of zo.... ;)
En waarom zou ik dat niet mogen??

(je gelooft me niet hè, marc?)

Ik geloof best dat de huidige pilletjes van goede kwaliteit zijn, echter een paar jaar geleden was het zo slecht dat ik heb besloten alleen nog maar voor MDMA te gaan in kristal- of poedervorm. Het is in ieder geval goed dat je ze hebt laten testen. 139 mgram is een aanzienlijke hoeveelheid, dan heb je goeie !!

Eh.... nee... en als ik ze al zou verkopen, dan zou ik dat toch heus niet via een of ander publiek forum doen?
Hehe :grin: Ik weet wel dat als ik die shit zou moddereten, dat ik die berichtjes verwijderd zou hebben of jullie een tikje op de vingers zou hebben gegeven.

Retour