Kwarkfanaat
Sale drogué·e
- Inscrit
- 2/1/06
Thx voor je advies! Ik ga vanmiddag meteen maar even langs de apotheek.. ik ben hier nog niet zo bekend dat ik weet of wij een goede drogist ergens hebben zitten. :lol: :lol:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Space-is-the-Place a dit:Ik denk dat het het aantal hersencellen wat je in een paar keer fried is....
Space-is-the-Place a dit:En dmt en ether zijn 2 uitersten.
Waarbij ether het meest geest dodende en dmt het meest geest veruimende.
Kwarkfanaat a dit:Space-is-the-Place a dit:En dmt en ether zijn 2 uitersten.
Waarbij ether het meest geest dodende en dmt het meest geest veruimende.
Heb je helemaal gellijk in . Ach, het gaat mij ook niet om hoeveel cellen er dood gaan of iets, maar puur om het ervaren van iets nieuws, intens!
HeartCore a dit:Hmm dan is dit misschien iets voor je:
Ga buiten op straat staan, laat iemand je handen achter je rug vastbinden en ook je voeten aan elkaar. Leun nu zachtjes maar zeker steeds een beetje meer naar voren. Voor maximaal effect, ogen sluiten. Maak je op voor een nieuwe, zeer intense ervaring
Kwarkfanaat a dit:HeartCore a dit:Hmm dan is dit misschien iets voor je:
Ga buiten op straat staan, laat iemand je handen achter je rug vastbinden en ook je voeten aan elkaar. Leun nu zachtjes maar zeker steeds een beetje meer naar voren. Voor maximaal effect, ogen sluiten. Maak je op voor een nieuwe, zeer intense ervaring
.. had ook wel zoiets verwacht hahaahaha :lol:
Je begrijpt wat ik bedoel. Maar ether is idd misschien voor een keertje leuk; DMT lijkt me iets wat wat toegankelijker is (ook eenvoudiger qua toediening?).
DevXavier a dit:Ether is lid van Dode Hersencel BV.
:twisted: