Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

Le forum des amateurs de drogues et des explorateurs de l'esprit

DXM is hot news!

• Auteur de la discussion Auteur de la discussion Shroomlady
  • Date de début Date de début
Klinkt leuk , zou idd wel cool zijn als je het hier zou posten(wellicht als nieuws topic) lijkt me wel nieuws. Welke krant komt het ?

Trouwens DXM is inderdaad hot, hoorde vannochtend op de radio dat giel "debiel" beelen het ging gebruiken in de dope show. Heb het verder niet gevolgd maar we weten allemaal wat er met de explosion is gebeurd. Ach zou met DXM wel niet zo'n vaart lopen wordt immers beheerd door de grote farma companies , die laten zich niet zo vertellen wat ze wel en niet moeten of mogen.

Zou wel kunnen dat ze het in een andere vorm gaan produceren zodat het moeilijker wordt om het te gebruiken.

tja, hoop dat ze er rekening mee houden dat het een vrij kleine groep is die het gebruikt. intervieuw was voor de leeuwarder courant. post t hier dan ook wel.

Giel nam 5 pillen en snapte het niet allemaal meer :wink: Kon niet meer staan etc. Hij benadrukte wel heel erg dat ie het klote spul vindt en dat is ook maar het beste geloof ik.. Het is niet iets dat je zomaar moet uit proberen, mijn broer lag na 4 pillen een aantal uur in een halve coma. Hij mist dus blijkbaar dat enzym, en das niet leuk kan ik je vertellen.

5 pillen en kon niets meer? ts dan mist hij t zeker ook, neem er minimaal 10 en kan dan nog lopen, niet echt super goed meer maar toch.

Dat zei 'ie, maar hij kon nog best aardig lullen. Dat dan weer wel..

Ben benieuwd naar je artikel skoeip...
Snap alleen weinig van al die media-aandacht die dxm opeens krijgt. Wel weer handig dat giel beelen niet lovend over het middel was, as expected. Anders ging echt heel nederland die capsuletjes inslaan met alle gevolgen van dien.
Ben benieuwd wat de gevolgen van dit soort hypes zijn, qua gebruik en verkrijgbaarheid van dxm.

Retour