Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

Le forum des amateurs de drogues et des explorateurs de l'esprit

Druids fantasy [verslagje]

mysticwarrior

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
17/8/07
Vanmiddag dacht ik in eens heel impulsief, laat ik is bij de smartshop gaan kijken, misschien dat die nog iets interessants in de aanbieding hebben. De enige middelen die ik bij de smartshop echt uitgeprobeerd heb, zijn paddo's en salvia. Maar ik had verder ook niet verwacht dat er iets anders zou zijn met een beetje een plezierig psychedelisch effect. Dat heb ik dus mooi mis gehad he ;)

Ik sprak de verkoper bij de smartshop aan en vroeg of hij nog iets ander aan kon raden dan paddo's en salvia, maar wel met een leuk psychedelisch effectje. Hij noemde een aantal verschillende dingen op, waaronder Druids fantasy. Deze zou een lichte psychedelische ervaring bezorgen. Hij praatte er zelf een beetje negatief over, maar ik had gewoon zoiets van, gewoon is proberen!

Dus ik kom buiten met 6 capsules en werk er gelijk maar 2 weg met wat cola. Ik was nog een beetje stoned van een jointje dat ik kort daarvoor had gerookt. En ik had zoiets van, vandaag laat ik mij maar is verrassen. Ik had geen idee wat er in zat, daar kwam ik pas thuis achter ;)

Na een uurtje begon ik mij toch echt, tegen mijn verwachtingen in, een beetje euforisch te voelen. Maar ook voelde ik dat mijn maag het niet helemaal fijn vond. Ik kreeg een beetje een kots gevoel, nu kots ik absoluut niet snel en dus ook deze keer niet. Het was mijn bedoeling om gewoon alle 6 capsules achter over te slaan, maar na die kramp had ik daar toch maar van af gezien. En heb nog 1 capsule erbij genomen. De krampen verdween gelukkig na een half uurtje, waarna ik mij toch echt trippy begon te voelen.

Het effect had iets weg van een paddo trip, maar dan zonder mind expansie. Eigenlijk was het meer euforisch van aard. Wel verneem ik nu een beetje verwardheid. Maar toch ben ik gek genoeg ook nog wel weer redelijk helder. Ik bedoel, ik ben nu denk ik halverwege de trip en het is als het ware een life reportje :P

Nu was ik even de ingredienten aan het bestuderen en de capsules die ik 2 uurtjes geleden heb genomen blijken morning glory zaadjes te bevatten. Eigenlijk had ik daar alleen slechte dingen over gelezen, maar het blijkt toch wel een aangenaam plezierig effectje te hebben. Het is natuurlijk niks vergelijken bij paddo's, maar om eerlijk te zijn, vond ik achteraf het toch best de moeite waard ;) Op een beetje dat misselijk gevoel en de maag krampen en de prijs na dan :P

Ook vind ik het jammer, dat het mystieke van de paddo er aan ontbrak. Dit zou het zeker interessanter hebben gemaakt ;) Maar ik kan je wel vertellen dat ik mij op dit moment best wazig voel. Ik voel namelijk dat mijn receptoren behoorlijk aan het werk zijn. Ik besluit om nog even een rondje door de stad te lopen. Op dat moment voelde ik mij eigenlijk best wel empathisch.

Achteraf vind ik het wel jammer, dat ik niet alle 6 capsules had ingenomen. Maar ik denk dat ik dan wel echt had moeten overgeven en daar zat ik toch niet op te wachten. Daarnaast hou ik nog 3 capsules over, dus ik zou het over een tijdje nog is over kunnen doen.

Inmiddels ben ik nu weer nuchter en ik kon de trip eigenlijk wel een beetje vergelijken met die van MDMA, maar dan zonder afterglow. Al met al heb ik er weer een interessante ervaring bij ;) De volgende keer laat ik het eten voor die tijd wel even staan.....

Groetjes,
Mystic.

:lol: Wat een spontane trip!

Doet mij denken aan de Trip-e's die ik samen met Ivar nam vorig jaar. Euforisch gevoel, lichte vorm van misselijkheid, minder mystiek dan paddo's maar toch interessant...

Hoe voel je je nu, na een nachtje slapen?

Ben ook nog wel benieuwd naar Morning Glory!

Apart dat ze dat dan Druids Fantasy noemen. :P

Vind de Morning Glory plant ook prachtig, dus misschien maar in de tuin er mee in de lente. :D

Mara a dit:
:lol: Wat een spontane trip!

Doet mij denken aan de Trip-e's die ik samen met Ivar nam vorig jaar. Euforisch gevoel, lichte vorm van misselijkheid, minder mystiek dan paddo's maar toch interessant...

Hoe voel je je nu, na een nachtje slapen?

Ik kwam vannacht een beetje lastig in slaap, maar nu nadat ik heerlijk heb uitgeslapen voel ik me wel lekker :)

Twilight a dit:
Apart dat ze dat dan Druids Fantasy noemen. Razz

Ze hebben het gewoon een andere naam gegeven, omdat het in een capsule gestopt is. Het is zoals Mara het zegt, gewoon net zoiets als trip-e.

Ik begin er ook over na te denken, om ook zo'n plantje aan te schaffen ;)

Groetjes,
Mystic.

Ik heb inmiddels vele honderden zaden opgespaard, zowel de oogst van vorig jaar als dit jaar. Wil het eigenlijk gaan bewerken, zodat de maagpijn wat minder is. Het zorgt geloof ik vaker voor maagpijn dan voor echt braken.

CaduceusMercurius a dit:
Ik heb inmiddels vele honderden zaden opgespaard, zowel de oogst van vorig jaar als dit jaar. Wil het eigenlijk gaan bewerken, zodat de maagpijn wat minder is. Het zorgt geloof ik vaker voor maagpijn dan voor echt braken.

Als dat je zou lukken, dan word een hogere dosis mogelijk. Lijkt me zeer interessant ;) Aangezien die dosis van gisteren al redelijk aangenaam was.

Ja, die maagpijn is ook eigenlijk het enige wat me een beetje doet twijfelen of ik LSA zaden wel wil proberen...

Ik geloof dat ik ergens gelezen had dat het echt de LSA zelf was die daarvoor zorgde, maar daar twijfel ik nu over. Ik hoop natuurlijk dat het ook zonder die maagpijn kan. :P

Twilight a dit:
Ja, die maagpijn is ook eigenlijk het enige wat me een beetje doet twijfelen of ik LSA zaden wel wil proberen...

Ik geloof dat ik ergens gelezen had dat het echt de LSA zelf was die daarvoor zorgde, maar daar twijfel ik nu over. Ik hoop natuurlijk dat het ook zonder die maagpijn kan. :P

Die maagpijn was niet ondraaglijk. Het voelt een beetje als een opgeblazen buik. Je hoeft het in iedergeval niet daarom te laten...

LSA dat dacht ik al.
Je verhaal doet me denken aan mijn ervaringen met HBWR en MG

Een jaar geleden was ik op kreta en daar stikt het van de blauwe morning glory's.

magickmumu a dit:
LSA dat dacht ik al.
Je verhaal doet me denken aan mijn ervaringen met HBWR en MG

Een jaar geleden was ik op kreta en daar stikt het van de blauwe morning glory's.

Wat moet dat prachtig zijn geweest :D

Ik vind het best een interessante psychedelicum. De volgende keer wil ik het samen met iemand anders doen, ik heb namelijk het vermoeden dat het best empathisch spul is.

Als het geen maagkrampen zou veroorzaken, zou het een mooi alternatief zijn geweest voor mensen die te bang zijn om gelijk paddo's te gebruiken. Ik vond het althans echt iets dat je prima kunt gebruiken als een opstapje. Vooral omdat ik nog behoorlijk instaat was om te communiceren. Het was dat de supermarkt gisteravond al dicht was, anders had ik rustig daar even wat drinken gehaald. Dat zou ik met paddo's nooit aankunnen. ;)

Extraheren van LSA schijnt het lichamelijk ongemak weg te nemen. Op mycotopia.net zijn diverse artikelen te vinden mbt extraheren van LSA.

Ik heb er zelf nooit werk van gemaakt om een extractie te doen maar ik vind LSA in natuurlijke vorm veel te veel lichamelijk ongemak veroorzaken bij een hoge dosis.

Christenhonden a dit:

Extraheren van LSA schijnt het lichamelijk ongemak weg te nemen. Op mycotopia.net zijn diverse artikelen te vinden mbt extraheren van LSA.

Ik heb er zelf nooit werk van gemaakt om een extractie te doen maar ik vind LSA in natuurlijke vorm veel te veel lichamelijk ongemak veroorzaken bij een hoge dosis.

Misschien moet ik dat binnenkort maar is proberen, ik denk dat een echt hoge dosis best interessant kan zijn.

Wat betreft de morning glory plant, is deze moeilijk om te laten groeien of te onderhouden?

Morning Glory kweken is heel erg makkelijk! Ik heb het nu twee keer geprobeerd en de plantjes lijken eigenlijk vrijwel geen aandacht nodig te hebben. Zorgen dat ze vochtig genoeg staan is alles.

Ik had ze gewoon in bakken op mijn balkon groeien, vrijwel zonder direct zonlicht. Helaas ben ik beide keren te laat begonnen (1x in Juni en 1x in Juli) en heb ik dus geen zaadjes kunnen verzamelen. Aankomend jaar ben ik van plan ze in april al te zaaien en er wat extra aandacht aan te besteden. Misschien dat ik er dan volgend jaar eens van ga snoepen. Ik ben benieuwd :)

Icelus a dit:
Morning Glory kweken is heel erg makkelijk! Ik heb het nu twee keer geprobeerd en de plantjes lijken eigenlijk vrijwel geen aandacht nodig te hebben. Zorgen dat ze vochtig genoeg staan is alles.

Ik had ze gewoon in bakken op mijn balkon groeien, vrijwel zonder direct zonlicht. Helaas ben ik beide keren te laat begonnen (1x in Juni en 1x in Juli) en heb ik dus geen zaadjes kunnen verzamelen. Aankomend jaar ben ik van plan ze in april al te zaaien en er wat extra aandacht aan te besteden. Misschien dat ik er dan volgend jaar eens van ga snoepen. Ik ben benieuwd :)

Dat klinkt interessant, April is ook niet meer zo ver weg. Is het niet mogelijk om de plant aan het einde van het seizoen gewoon tot aan het voorjaar binnen te houden? Het zou mooi zijn, als je zo'n plant tot een mooie volle struik kunt laten uitgroeien, die dan elk jaar nog weer groter kan worden ;)

Volgens mij duurt het min 1 jaar voordat er bloemen aan komen?? Bij mijn plantjes had ik geen bloemen dit jaar helaas. Ut groeit iig wel makkelijk! Ze staan op me kamer ga er denk ik in het voorjaar 1 naar buiten gooien (oke voorzichtig neer zetten :lol: )

Het is in principe een één-jarige plant. Ik weet niet of je hem door kunt laten groeien als je hem binnen haalt en of morning glory in warmere klimaten dus wel meerderjarig is. Ik ben helaas geen planten-expert :)

Je kunt ze in ieder geval makkelijk binnen en buiten laten groeien. Bloemen had ik de eerste keer 2 a 3 maanden na opkomst. Vrij veel ook. Alleen er kwamen niet van die zaadhuisjes (of hoe noem je dat) aan te hangen, ik denk doordat ik dus gewoon te laat begonnen was.

Misschien omdat er geen andere Morning Glory in de buurt was waardoor insecten ze konden bestuiven oid?
Ik ben ook geen expert, maar volgens mij accepteert een plant niet z'n eigen stuifmeel.

Is het echt maar een één-jarige plant? Dat zou wel jammer zijn.

Ik heb nog een vraagje, misschien dat iemand die hier voor mij kan beantwoorden. Hoe vaak zou je achter elkaar Morning Glory kunnen doenm zit er net als bij paddo's een paar dagen tussen?

^Daar heb ik serieus nog nooit over nagedacht. Denk dat er, zoals bij de meeste tripmiddelen, wel enige tolerantie overheenkomt.

Vind morning glory mooier in de tuin dan in mijn lichaam. Die bloemen zijn geweldig. Wil het nog wel een keer proberen met een zorgvuldig extract (zodra er wit spul uit de zaden komen het water afgieten en herhalen, heb ik gehoord), maar mij zie je die zaden echt niet meer wegwerken.

mysticwarrior, hoeveel zat er in? enige duidelijkheid over het gewicht? Heb zelf een keer ca. 5 gram zaden weggewerkt, maar dat was niet heel fijn. Eigenlijk de hele avond stilgelegen omdat ik misselijk werd als ik bewoog. Het was wel best spacey en het lijkt iets meer op LSD dan op psilocybine (in retrospect, had toen nog nooit acid gedropt).

Forkbender a dit:
^Daar heb ik serieus nog nooit over nagedacht. Denk dat er, zoals bij de meeste tripmiddelen, wel enige tolerantie overheenkomt.

Vind morning glory mooier in de tuin dan in mijn lichaam. Die bloemen zijn geweldig. Wil het nog wel een keer proberen met een zorgvuldig extract (zodra er wit spul uit de zaden komen het water afgieten en herhalen, heb ik gehoord), maar mij zie je die zaden echt niet meer wegwerken.

mysticwarrior, hoeveel zat er in? enige duidelijkheid over het gewicht? Heb zelf een keer ca. 5 gram zaden weggewerkt, maar dat was niet heel fijn. Eigenlijk de hele avond stilgelegen omdat ik misselijk werd als ik bewoog. Het was wel best spacey en het lijkt iets meer op LSD dan op psilocybine (in retrospect, had toen nog nooit acid gedropt).

Klinkt niet als een geweldige ervaring... :)

Ik heb even de ingredienten bekeken op azarius. Maar er staat niet echt duidelijk aangegeven hoeveel lsa er in zit.

Elk pakje Druids Fantasy bevat 6 capsules van 800 mg. Elke capsule bevat: Morning Glory (Ipomoea violaceae), taurine, magnesium sulfaat en gelatine.

http://www.azarius.nl/smartshop/psyched ... s_fantasy/

Retour