Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
VerusDeus a dit:ik drink eerder alcohol voor de smaak(een goed wijntje of een lekker biertje).
helemaal niet vreemd als je het mij vraagt, vroegah vond ik feta, olijven en een boel andere "heftig" smakende dingen (zoals wijn/bier) niet lekker. Nu wel.Meduzz a dit:VerusDeus a dit:ik drink eerder alcohol voor de smaak(een goed wijntje of een lekker biertje).
wel vreemd dat praktisch niemand zijn eerste pintje lekker vindt
DevXavier a dit:Je kan mij wakker maken, bij wijze van spreke natuurlijk, voor een goed glas whiskey.
Blue Label bijvoorbeeld.
thadivine a dit:Jah, ik drink alcohol. Het is gewoon heel gezellig met wat vrienden of in een club ofzo.
Toch heb ik met alcohol hetzelfde als met wiet, het is niet altijd even chill...zeker gecombineerd kan ht vrij kut zijn.
en dan heb ik het niet over misselijkheid ofzo, maar puur het effect
mysticwarrior a dit:Hoewel het idee dat je op sociaal gebied wat losser kan zijn, mij wel weer fijn lijkt.
Forkbender a dit:mysticwarrior a dit:Hoewel het idee dat je op sociaal gebied wat losser kan zijn, mij wel weer fijn lijkt.
Dat zit toch alleen maar in je hoofd. Alcohol is voor mij de drug waarop ik meetrip met anderen (zij drinken, ik word 'aangeschoten'). Wel handig, want de volgende dag geen kater.