Duizendmaal thanks... Maar is in het Engels, en om eerlijk te zijn...
Ik spreek wel noties engels, maar eens je daar een heel brouwsel voor de ogen krijgt, verdwaal ik gauw.
Ik zal mij toch eens een vertolker moeten zoeken, alhoewel ik op dit vlak bitter weinig volk ken irl. Lees maar geen volk.
Ik zal mimosa (van Azarius) gebruiken om DMT te extracteren, tenzij iets beter aangeraden wordt.
Woordje uitleg waarom ik net DMT wil proberen.
Afgelopen jaar heeft veel veranderingen in mijn leven gebracht.
Ik ben nu bijna een anderhalf jaar papa, veel nagedacht over het lezen. Lang met "schuldgevoel" gelopen omdat ik gebruiker van soft- en smartdrugs. Geheelonthouder van alcohol btw, helaas wel (nog) nicotineroker.
Ik had wel paddo's gedaan, en ja... ik heb daar toen dat verbod op de proppen kwam mss wat (veel) meer als anders.
Er waren tijden waar ik de 14 dagen tolerantie kon overschrijden door naar hogere porties te grijpen. Mss niet slim van me... maar het was zo nieuw en had daar een voorraadje dat alle wensen overtrof.
Naarmate ik daar "dieper" in op ging en het serieuzer begon te nemen werden 14 dagen al maanden.
Ik weet nog goed zo'n trip na maanden gewacht te hebben, mijn eerste. Arrogant te denken dat ik wel veel aankon en zo even naar de twee vlezigste (gedroogde) paddo's greep, ze in mijn thee versnipperde en opdronk... Ja... Dat klasseer ik pas als mijn eerste trip. Alle vorige waren niets vergeleken met deze.
Drank werd overboord gegooid, geheelonthouder. Het stoppen van sigaretten is echter een moeilijkere zaak.
Ik ben een liefdevol mens geworden die een nieuwe zoektocht in het leven heeft gevonden, mijn weg. Mijn vrede. Mijn Zijn in het collectief. Ik heb echt mijn rust en vrede gevonden.
In alles maar dan ook alles heb ik plots meer harmonie en balans. Laatste trip is nu echt wel maaaaaaaaanden geleden en neem de zaak heel serieus. Die innerlijke tochten brengen mij tot een relativerende bezinning met het Zelf...
Door heel nader onderzoek te doen, is mijn interesse in DMT opgewakkerd.
Het is mss wel wat ze in de theologie bedoelen met, ... de boom van kennis.
Nieuwsgierig als mijn ziel is kan ik deze levenservaring mezelf niet onthouden.