Caduceus Mercurius
Holofractale de l'hypervérité
- Inscrit
- 14/7/07
Ha! Als je er in gelooft dan is het eigenlijk al een soort geloof voor je.Hmm klinkt lekker! maar ik zou et een beetje versoepelen toch Smile ik doe (nog) ni veel van die spulle maar geloof er wel in bijv.
Ik heb in bovenstaande geprobeerd het soepel te houden door zinnen te laten beginnen met bijvoorbeeld "streven naar." Het is een beschrijving van een soort streven en verlangen naar, niet zozeer een perfect onder de knie hebben. Een goed voorbeeld is cannabis: ik zou schijnheilig/ een leugenaar zijn als ik zou beweren dat ik het gebruik daarvan ten alle tijde perféct onder controle heb. Soms rook ik het wanneer ik dat eigenlijk niet zou moeten doen. Maar omdat ik controle over mijn cannabisconsumptie wel belangrijk vind, is mijn gebruik in zijn algemeen redelijk stabiel (circa 1 gram per week) en verantwoordelijk te noemen (hoop ik).
Eigenlijk zijn dit gewoon richtlijnen om van drugs te genieten zonder erdoor in de problemen te komen, ze optimaal te benutten, en gedurende het gehele leven higher en higher te worden, ook in de periodes waarin er niets geconsumeerd wordt. Leergierigheid is heel belangrijk als je de baas over drugs wilt blijven, en elk jaar van je leven een beetje gelukkiger wilt worden.