Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

Le forum des amateurs de drogues et des explorateurs de l'esprit

Can Kava Cabs cause Hallucination?

• Auteur de la discussion Auteur de la discussion maxin
  • Date de début Date de début
M

maxin

Guest
op de frontpage staat van wel:

n larger quantities the effect is more relaxing and dreamy. You might experience audiovisual hallucinations and an opium-like numbness. Even in larger quantaties the ability to think and perceive is not affected.

Ik vroeg me af of dat daadwerkelijk ook zo is. /forum/images/graemlins/smile.gif

Kava is een kruid wat je vaak moet gebruiken voor een sterker effect. Het is dus niet zo dat als je een keer veel gebruikt je er hallucinaties van krijgt. Als je bijvoorbeeld twee weken lang er iedere dag iets van neemt en de dosis langzaam verhoogt krijgt het een steeds meer psychedelisch effect. /forum/images/graemlins/smile.gif Ik hoor graag iets over je ervaringen;-)

Hey bedankt voor je reactie.

Mijn potjes kava cabs beginnen al snel leeg te lopen. Ik gebruik dagelijks 4 – 8 cabs. Het enige effect tot nu toe is relaxed zijn en kalm. Verder niets bijzonders.

Ik begin te denken dat ik een hardhead ben :P Gisteren had ik nog een half uur lang op 4 gram Salvia zitten kouwen en ik werd er alleen een beetje slap van. Terwijl de stemming in de kamer vrij relaxed was, dus geen tv of iets dergelijks.

Of neem nou morning glory, eerste keer nam ik 150 zaden en ik werd alleen maar misslelijke. Tweede keer nam ik 500 zaden en werd behoorlijk misselijk. Zonder enige hallucinerende effect. Ik heb er uiteraard een heel tijd op zitten kauwen maarja.

Retour