Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

Le forum des amateurs de drogues et des explorateurs de l'esprit

Binnenkort verboden: Ice Hasj

• Auteur de la discussion Auteur de la discussion Mycophile
  • Date de début Date de début
magickmumu a dit:
is dat zo :?:

Uit eigen ervaring, zeker weten... Drink maar eens te gulzig sterke drank, daar krijg je ook lichamelijke bijwerkingen van.

Zijn er trouwens meer mensen die het als een zonde zien om de duurdere hasj als deze te vermengen met tabak?

Ik raad in ieder geval sterk aan om het eens te proberen in een pijp zonder tabak voor degenen die dat nog niet hebben gedaan. De brokken ook niet gelijk helemaal in de hens zetten, maar take it easy, subtiel, dat is naar mijn inziens ook de oorspronkelijke context van het gebruik ervan. Dan komt ook echt de entheogene kracht van hasj naar boven, en vooral diepe euphoria :D

Ik merk sowieso vrij weinig van hasj in combinatie met tabak. Het werkt veel mooier puur in de pijp.

Forkbender a dit:
Ik merk sowieso vrij weinig van hasj in combinatie met tabak. Het werkt veel mooier puur in de pijp.
Ja, ik heb precies hetzelfde. Merk vrij weinig van wiet en tabak samen. :)

Met wiet heb ik het zelf minder, maar het is iig een stuk minder sterk dan dezelfde hoeveelheid puur.

magickmumu a dit:
Het is hasj waarvan je heel erg gaat hoesten. Misschien dat het daarom verboden moet worden.

Goede ice hasj heeft minstens 3 maanden 'gerijpt'. Dan is de smaak superzacht en de uitwerking subliem. Helaas zul je deze niet snel aantreffen in de shop.

Ik ben nog nooit ice-hasj tegen het lijf gelopen, de shops hier zullen er dan wel geen interesse in hebben....

Oh nou boehoe huilie huilie, draai ik wel een dikkere pure homegrown wiet joint?

Wat een onzin zeg, het blijft me verbazen hoe weinig verstand van zaken je maar hoeft te hebben om in de politiek de grootst mogelijke kul te verkondigen.

mysticwarrior a dit:
Ik ben nog nooit ice-hasj tegen het lijf gelopen, de shops hier zullen er dan wel geen interesse in hebben....

in maastricht (waar we zo'n 14 shops hebben), ben ik er nog maar 2 tegengekomen die het verkochte. is dus blijkbaar weinig intresse.

de één verkocht ze tegen 27€ de gram (watefok duur), en de andere tegen zo'n 20.
beetje waste of money naar mijn mening (alhoewel je der lekkere hasj-melk van kunt maken ;))

Retour