Nieuw tripverslag.
Dag: Vaderdag!
Wie: vader (ik) en moeder
Ervaring participanten: Voor mij was dit de tweede MDMA sinds vorige week maandag (daarvoor één keer in 1999 en één keer in 1993). Voor moeder de eerste keer (maar die heeft wel ervaring met paddo's). Dit keer heb ik een ander tablet genomen, die veel sterker bleek te zijn. Overige participanten: twee jongens van 5 en 8.
Set & setting: Ik had die middag een baby-konijntje gered uit de kaken van een huiskat. De sfeer was dus erg goed, en de zon scheen regelmatig. Inname van half tablet om 18:00 uur, inname tweede helft om 18:30. Moeder had geen zin om te koken, dus gingen we naar het vegetarisch restaurant van de Transcendente Meditatie beweging. Niet zo'n goed idee, want het was niet naar binnen te krijgen die drap, waardoor we na drie happen al vroegen om een doggy-bag. Daarna met de kiinderen buiten gespeeld, dat was dolle pret. Zowel ik als de kinderen gingen uit hun dak. Moeder liep met een grijns aan bloemetjes te ruiken en de konijnen te aaien. Toen de MDMA net insloeg (in het restaurant) was ze even onrustig geworden, maar dit sloeg al snel om in een rustige vrolijkheid.
Ook zij vond MDMA erg leuk, maar niet zo indrukwekkend als psilocybine.
Zonder veel moeite of gek gedrag de kinderen naar bed gebracht, Foreign Landscape van Gandalf opgezet, en maximaal gechild tot 21:00 uur waarop ik er nog een halfje achteraan gooide, en verder gechild. Rond 1 uur 's nachts merkte ik dat het in slaap vallen wat moeilijk ging, dus maar een pluk wiet gerookt, een half uur naar de hallucinaties gekeken en (in het donker) het baby-konijntje dat nu op mijn buik lag geaaid, en toen in slaap gevallen, hoewel vrij lastig door de kramp en trillingen in mijn kaken.
Moeder is het goed bevallen. Zei zelfs dat ze nu ook wel weer eens paddo's wil proberen (haar laatste keer enkele jaren terug was een bad trip geweest, en de dag na die bad trip ontmoette ze 'toevallig' de man op wie ze jarenlang 'verliefd' zou zijn). Uiteraard hebben we hierover heel wat bijgepraat gisteren.
Volgende ochtend half 7 op! Ja ja, 's avonds een vader, 's ochtends een vader. Om tien uur een gesprek gevoerd met directeuren van een winkelketen, en zit nu weer in mijn winkel, en heb in tegenstelling tot de vorige "day-after" al weer een flinke omzet. Ik voel me super; alles behalve suf of prikkelbaar.
Heel jammer, maar het baby-konijntje dat ik gered had, en 's nachts zo'n diepe vertrouwensband mee opgebouwd had, is vanochtend toch bezweken.
Ik heb nu nog één pil, en die bewaar ik voor een psychedelisch feestje aanstaand weekend. Dat zal dan een experiment worden van 1 XTC plus een halve gram droge paddo's.
Geeuw, hmm, toch wel een beetje moe nu.
En heeft iemand misschien een kauwgompje voor me?