Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

Le forum des amateurs de drogues et des explorateurs de l'esprit

Bijna in slaap bij Xtc... :s

• Auteur de la discussion Auteur de la discussion HappyMind
  • Date de début Date de début

HappyMind

Sale drogué·e
Inscrit
16/5/07
Laatst paar snoepjes gegeten, maar bij de inslag kreeg ik een extreem slaperig gevoel.. voelde heel vaag.. niet echt oppeppend en een beetje trippend...

Nadat ik er nog 1 heb genomen ben ik zelfs bijna een paar keer in slaap gevallen en vielen mn ogen elke keer dicht :S

Heb ze niet laten testen, maar waren deze pilletjes: http://www.pillreports.com/index.php?pa ... ll&id=6890

Zit waarschijnlijk andere troep in als MDMA?

Normaal gesproken worden pillen vooral versneden met speed, maar als je zegt dat je er slaperig van werd dan zal het zeker geen speed zijn geweest.
Soms worden MDA pillen verkocht als MDMA pillen, en dat zorgt dan dus voor een heel erg trippy effect omdat je van MDA wel kunt hallucineren.

De zogenaamde 150 mg MDMA die deze pillen zouden bevatten klopt volgens mij niets van... Iemand zegt dat hij pas naar de klote was na 4 stuks. Hier klopt dus iets niet :p.

En deze reactie bevestigde al een beetje mn vermoeden:

Pillreports.com a dit:
Posted on May 21, 2007, 8:18 am GMT by mirako26
ik heb ze ook meerdere keren gehad, verwachtte ook niet veel, maar uit testresultaten bleek idd rond de 120 te bevatten. maar eerlijk gezegd door de EXTREEME high die je ervan krijgt en het gevoel bijna te willen slapen bij de peak( ! ) denk ik dat het MDA pillen zijn,...?!

Zal dus wel MDA zijn geweest maar er is maar 1 manier om er echt achter te komen.
Laat je pillen testen als je niet weet wat je slikt :wink:

Kan beetje weinig vinden over MDA.. behalve dan dat het hallucinerend werkt... iemand een site met meer informatie?

Er zit in ieder geval wel wat MDMA in, maar niet veel...

Heb je van MDA ook een ergere dip?

Die had ik al gevonden :wink:

HappyMind a dit:
Kan beetje weinig vinden over MDA.. behalve dan dat het hallucinerend werkt... iemand een site met meer informatie?

Er staat wel wat meer op erowid behalve "dat het hallucinerend werkt..." :P
Op erowid staat ook een link naar MDA uit Pihkal, die is vrij uitgebreid als je het mij vraagt.

HappyMind a dit:
Heb je van MDA ook een ergere dip?

Het is wel schadelijker dan MDMA, dus het lijkt me goed mogelijk dat je een ergere dip hebt dan MDMA.

uit mijn ervaring... met pure mdma kristallen
is dat ik vaak ook best slaperig wordt .. maar ik vind dat helemaal niet zo erg :), ik vind het juist een heel fijn gevoel en laat me er niet door tegenhouden

ProStoner a dit:
is dat ik vaak ook best slaperig wordt .. maar ik vind dat helemaal niet zo erg :), ik vind het juist een heel fijn gevoel en laat me er niet door tegenhouden

Ja, zo'n soort roes, half in de echte en half in een soort van droomwereld. Je ziet alles wel gebeuren, maar hebt niet zo veel zin om er aan deel te nemen.

Je pillen laten testen?
Waar doe je dat?

marc a dit:
ProStoner a dit:

Ja, zo'n soort roes, half in de echte en half in een soort van droomwereld. Je ziet alles wel gebeuren, maar hebt niet zo veel zin om er aan deel te nemen.

Dat ken ik wel, maar ik viel nu echt half in slaap, had echt moeite met wakker blijven en m'n ogen vielen constant dicht... was niet een lekkere dromerige roes, maar 't leek echt alsof ik die dag 500 km had gelopen en helemaal gesloopt was.

HappyMind a dit:
Dat ken ik wel, maar ik viel nu echt half in slaap, had echt moeite met wakker blijven en m'n ogen vielen constant dicht... was niet een lekkere dromerige roes, maar 't leek echt alsof ik die dag 500 km had gelopen en helemaal gesloopt was.

Wat je omschrijft doet me een beetje denken aan effecten van opiaat-achtige stoffen. Was het voor jou ook zo dat het gevoel van slaperigheid erg fluctueerde, zodat je op het ene moment niet meer wakker kon blijven en het volgende moment je weer helderder leek enzovoort? En als je in slaap aan het vallen was dat je eigenlijk nauwelijks controle had over wakker blijven, minder dan normaal als je echt erg moe bent maar wel gewoon nuchter?

En ach ja, ze zouden er natuurlijk ook gewoon een slaapmiddel zoals temazepam doorheen gegooid kunnen hebben. Al met al lijkt het me een behoorlijk irritante ervaring als je er op zit te wachten om lekker te spacen en dan zoiets krijgt.

@ frostie: in belgië zijn er geen testcentra, ik gebruik sites als http://www.pillreports.com/ om de resulaten te bekijken van mensen die wel de mogelijkheid hebben om te testen.

voor de meeste pillen zul je dus onder nederland moeten zoeken aangezien het meestal toch dezelfde zijn en degene die onder belgië gerangschikt staan zijn meestal niet getest.

Snow_White a dit:
HappyMind a dit:

Wat je omschrijft doet me een beetje denken aan effecten van opiaat-achtige stoffen. Was het voor jou ook zo dat het gevoel van slaperigheid erg fluctueerde, zodat je op het ene moment niet meer wakker kon blijven en het volgende moment je weer helderder leek enzovoort? En als je in slaap aan het vallen was dat je eigenlijk nauwelijks controle had over wakker blijven, minder dan normaal als je echt erg moe bent maar wel gewoon nuchter?

En ach ja, ze zouden er natuurlijk ook gewoon een slaapmiddel zoals temazepam doorheen gegooid kunnen hebben. Al met al lijkt het me een behoorlijk irritante ervaring als je er op zit te wachten om lekker te spacen en dan zoiets krijgt.

Volgende keer gewoon niet zomaar wat proberen, eerst zeker weten of 't goeie pillen zijn.
Zal wel een combinatie van MDA + iets slaapverwekkends of andere rommel zijn...

Woepie, ik heb MDMA gevonden! :)
Maandagavond zal de derde MDMA-trip van mijn leven plaatsvinden. Ehm, voor wetenschappelijke doeleinden uiteraard.

Pinealjerker a dit:
Woepie, ik heb MDMA gevonden! :)
Maandagavond zal de derde MDMA-trip van mijn leven plaatsvinden. Ehm, voor wetenschappelijke doeleinden uiteraard.

Wat verzetten we toch een wetenschappelijk werk met zn allen he? :wink: :wink:

It's a dirty job but someone's got to do it.
:wink:

Nog een half uurtje. Ik hoop niet dat ik me als een idioot ga gedragen.

Hmmm, dat was aangenaam. Geen gekke dingen gedaan, tenzij je drie uur lang op je rug liggend luisteren naar Entheogenic en Ozric Tentacles gek vind. Ik zit nu na wat Reiki muziek weer rechtop, naar het White Album van de Beatles te luisteren. Hmmmmmm

But it wasn't ecstatic. It was nice. So for the sake of science, another session must follow in which the dose will be doubled.

Inname om 18:00 uur.

Daarna (rond 18:30) naar de AH gegaan voor boodschappen. In de rij van
de kassa begon ik al wat te merken.

Computer boven aangesloten, luidsprekers naast matras geplaatst,
Entheogenic aangezet.

Anderhalf uur gelegen. Voelde me erg ontspannen, maar alles behalve
extatisch. Geen overweldigende gevoelens. Ik merkte al snel dat ik in
geen enkel opzicht mezelf niet was. Ik voelde geen behoefte om
bepaalde mensen op te bellen, en ik had geen noemenswaardige inzichten
wat mijzelf of mijn leven betreft. Geen aandrang om te gaan dansen of
door het park te gaan huppelen. Geen visuele hallucinaties, ook niet
met gesloten ogen.

Na anderhalf uur heb ik Ozric Tentacles opgezet. Ik
bleef op mijn rug liggen, want dat voelde het fijnst. Ik merkte dat ik
me ondanks de MDMA nog gewoon somber en bezorgd kon voelen over
bepaalde zaken. Rond 22:00 begon ik weer wat dingen te doen, aangezien
ik het gevoel had dat de trip over was. Wel zag ik dat ik nog redelijk
verwijde pupillen had (maar niet zo wijd als tijdens/na een
paddo-trip), en mijn kaken/wangen waren wat gespannen. Ik ben rond 12
uur in slaap gevallen en stond iets voor 7 uur uitgerust op. Ik voel
me vandaag niet somber of depressief.

Conclusie: als de hoeveelheid MDMA in dit tablet werkelijk één E
vertegenwoordigt, heb ik duidelijk meerdere E's nodig om een
piekervaring te beleven die mijn normale nuchtere piekervaringen
evenaart. Misschien komt het wel omdat ik door mijn paddo-ervaringen,
en mijn verleden van meditatie, yoga etc., heel wat diepere ervaringen
gewend ben dan de algemene MDMA high. Een kennis uit de VS raadde aan
om er een halve gram gedroogde paddo's bij in te nemen, maar ik
vermoed dat ik eerst eens een wat hogere dosis MDMA moet proberen.

Retour