Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

Le forum des amateur·ices de drogues et de l'exploration de l'esprit

ayahuasca (syrian rue, jurema prêta)

• Auteur de la discussion Auteur de la discussion davyh1
  • Date de début Date de début

davyh1

Neurotransmetteur
Inscrit
20/12/04
Ayahuasca pakketje bij Azarius besteld, van plan om de dosis te delen met mijn vriendin. Krijg je dan een effect? Beetje bang om direct heel de dosis alleen te gebruiken. Iemand tips over hoe voor te bereiden op een ayahuascatrip?

Durf ik niks over te zeggen, heb er nog geen ervaring mee. Maar ik weet wel dat je een of twee dagen niks moet eten, of in ieder geval heel weinig. Dan hoef je ook niet zoveel te gebruiken en dan werkt het het best. Ik weet er allemaal niet veel van maar ik denk wel dat je misschien eerst eens moet kijken hoe je reageert op mao-remmers. Sommige mensen kunnen daar niet zo goed tegen. Vergeet niet ff te melden hoe je ervaring was, ben wel benieuwd. Wil zelf ook snel eens een keer ayahuasca proberen. Have fun.

Mao remmers zijn geen probleem, al paar keer met t vriendinneke yohimbe en muira puama thee gedronken, of is die syrische wijnruit zoveel zwaarder dan?

Ik denk dat je er dan zeker geen moeite mee zal hebben. Iemand heeft mij de tip eens gegeven zeker ff te checken of ik geen vreemde bijwerkingen kreeg van mao-remmers dus die tip wou ik je niet onthouden. Er schijnen ook groepen met mensen te zijn die ayahuasca op traditionele (indiaanse) wijze nemen en daar ook hele relaxte settings voor hebben. Weet iemand daar meer over of misschien tips wat je trip gunstig beinvloed? Benieuwd naar je ervaring, niet vergeten te posten.

www.the-awakening.net, daar kan je reserveren voor da op traditionele wijze te doen. Maar ik hou t toch maar liever in mijn eigen vertrouwde huisje hoor :upsidedown: En k zal post zetten dag voordat we het gaan nemen.

Chill. Mijn eerste keren gaan ook zeker weten in een vertrouwde relaxte omgeving maar het lijkt me wel heftig om het eens op een meer traditionele manier te gaan doen.

Retour