Mici
Neurotransmetteur
- Inscrit
- 29/3/07
Aan de ene kant is het een slimme actie. Je confronteert iemand met de angst die zij zelf voor het middel hebben. Je moet politici echter niet vragen om de paddo's á l'improviste te eten, want dat is juist geen goed idee bij dat middel. Beter kun je ze uitnodigen om in een prettige setting op een eigen gekozen tijdstip, met begeleiding van ervaren trippers, het zelf uit te proberen. Hoogstwaarschijnlijk zegt iedereen dan nog nee, maar dan heeft de nee ook waarde. Wanneer je met een bakje paddo's aan komt zetten, word je in de media waarschijnlijk geportretteerd als een opdringerige activist en een distributeur van gevaarlijke middelen op straat. Maar aanbieden om een psychedelische sessie mee te maken, dat is veel constructiever lijkt me. Dan nog moet je voorzichtig zijn voor de manier waarop de media er mee omgaat. Met andere woorden, wie er verslag van doet.
Ik zat ook te denken aan goede tijdschriften. Heb er weinig verstand van, maar moest denken aan dingen als Elsevier, HP De Tijd en de Groene Amsterdammer. Daarmee bereik je weliswaar niet de massa van de Hollanders, maar dat heeft toch geen zin. Bange ouders en intolerante volkslui zijn nogal vatbaar voor politieke propaganda.
Enfin, ik denk dat het goed is wanneer mensen die echt willen helpen een demonstratie op te zetten, zich in een actiegroep verzamelen. Dan kan er met een kleine groep echt wat op touw worden gezet op het moment dat de Tweede Kamer weer gaat vergaderen. Ik wil graag meehelpen. Andere gegadigden op dit forum?
Ik zat ook te denken aan goede tijdschriften. Heb er weinig verstand van, maar moest denken aan dingen als Elsevier, HP De Tijd en de Groene Amsterdammer. Daarmee bereik je weliswaar niet de massa van de Hollanders, maar dat heeft toch geen zin. Bange ouders en intolerante volkslui zijn nogal vatbaar voor politieke propaganda.
Enfin, ik denk dat het goed is wanneer mensen die echt willen helpen een demonstratie op te zetten, zich in een actiegroep verzamelen. Dan kan er met een kleine groep echt wat op touw worden gezet op het moment dat de Tweede Kamer weer gaat vergaderen. Ik wil graag meehelpen. Andere gegadigden op dit forum?