Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

Le forum des amateurs de drogues et des explorateurs de l'esprit

25 gratis joints voor dit bord

• Auteur de la discussion Auteur de la discussion Dr. Leospace
  • Date de début Date de début
wat ik nu las...
In het gebied waar zo'n bord hangt is het verboden te blowen EN skunks/hasj op zak te hebben. Zal je maar vergeten dat je wat bij je hebt...

Plus, nu wordt het leuk:

Het is verboden voor 18 jarigen of ouder binnen dat gebied marihuana te gebruiken of bij je te hebben. Ben je 16, dan krijg je 50% korting op je boete.

Ik vermelde in mijn vorige bericht dat je de borden nu kunt kopen van het stadsdeel. Dit is een goede zet geweest. Op teletekst staat dat er inmiddels ruim 300 aanvragen zijn binnengekomen, vooral uit de VS en Singapore!

Dat is wel grappig, vraag me alleen wel af wat het kost om zo'n bord te versturen naar de VS, vrij prijzig kwa verzendkosten , dat wordt een duur bord.

Nederland handelsland.
Export#1 XTC
Export#2 Verkeersborden

dus als ik het goed begrijp mag je in dat gebied niet blowen of iets te blowen op zak hebben? maar als je er woont en gewoon een jointje mee naar huis wilt nemen, dan ben je dus in overtredeing? en was het niet zo dat er in die wijk een shop is? wat een vaag en absoluut niet haalbaar beleid, ga zo door politici van het land! jullie maken nederland heerlijk belachelijk!

Op het Heineken plein in Amsterdam mag je geen alcohol nuttigen en/of bij je hebben, dat terwijl er een wel supermarkt aan dit plein zit. :?
Dus je moet je kratje bier in de supermarkt op drinken, anders ben je in overtreding.

Dus de joint zal je ook wel in de coffeeshop moeten oproken en niet mee naar huis mogen nemen. Wordt straks wel lastig als we ook nog een rookverbod in de coffeeshops krijgen...

Oja, inmiddels zijn er al 2 blow(ver/ge)bordenwinkels op internet:
www.blowbord.com
www.blowverbodsborden.nl
Volgens mij is deze hele actie een gemeen truukje om de gemeentekas te spekken.

Lennart a dit:
Op het Heineken plein in Amsterdam mag je geen alcohol nuttigen en/of bij je hebben, dat terwijl er een wel supermarkt aan dit plein zit. :?
Dus je moet je kratje bier in de supermarkt op drinken, anders ben je in overtreding.

Maar ja, dan heb je weer de kwestie van openbare dronkenschap...

Ik heb inmiddels ergens gelezen dat je tot 1 maart nog gewoon een jointje kunnen roken op het mercatorplein hoor.

Je krijgt dan alleen een foldertje met info over het blowverbod. Pas vanaf 1 maart gaan ze echt bonnen schrijven.

NL20 deelt de borden nu ook gratis uit aan de eerste twintig bellers ofzo... vind ik een beter id: 90 euro = wel een beetje veel voor dit afgrijselijke bunny-ontwerp... DAT zou verboden moeten worden! :toimonster:

HELP!!!

Ik begrijp er geen fuk meer van... Dus:

Op het Heinekenplein mag je niet meer zuipen?
Blowers willen blowverbodsborden in hun eigen kamertje hebben hangen?

Ik ga hier nog even over nadenken.

Retour