Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

Le forum des amateurs de drogues et des explorateurs de l'esprit

25 gratis joints voor dit bord

• Auteur de la discussion Auteur de la discussion Dr. Leospace
  • Date de début Date de début

Dr. Leospace

Alpiniste Kundalini
Inscrit
28/10/05
25 gratis joints voor de persoon dit dit eerste blow-verbodsbord aflevert:

blowverbod.jpg

:twisted:

Lennart

hehehe, ik zag hem net ook op het nieuws.
deze wil ik ook graag hebben ;)

Waar staan ze? :lol: Als ze heir niet ver vandaan staan ga ik wel ff langs hehe

Waar? Wel een beetje goed opletten Brakkie! In de Jan Evertsenstraat in Amsterdam dus....

Dus beste vrienden, ik heb een auto ter beschikking. Wie neemt het gereedschap mee??? :twisted:

Zo dat is snel....
En het stadsdeel heeft meteen een hele berg nieuwe borden besteld, dat zal wel nodig zijn. Wie wil er niet zo'n geweldig bord in de huiskamer :D

Voor de mensen die het nog niet weten, de bouten van een verkeersbord (dus waarschijnlijk ook deze) zijn meestal sleutel 13 :twisted:

Ach ze zullen de borden wel moeten blijven ophangen , anders valt het beleid ook niet te handhaven. Gaat dus nog een dure grap worden.

Ik zou er ook wel een willen hebben ,zou zeker wel tof zijn als het iemand van het forum hier geweest zou zijn.

Het bord is weg!

Alleen ik heb nog niets gezien, ik neem aan dat iemand het nog langs komt brengen?

in a'dam niet? es even een vrien van me bellen. zullen over een tijdje wel op ebay ofzo staan!!! :D hmm nog iets doms\verachterlijks van de politiek, ze doen weer een poging om het kraken tegen te gaan! tsssssssss... en dood leuk beweren dat er geen woningnood heerst. gisteren was het debat, maar helaas kan ik nog nergens een uitslag vinden.

En nu ook op nu.nl, zelfs met filmpje:

Nu.nl - Kersvers blowverbod spoorloos

En over dat kraakverbod zou ik me maar niet al teveel zorgen maken, volgens mij is dit al poging 5 sinds de eerste kraakactie. Maar het debat is inderdaad behoorlijk eenzijdig, je hoort weinig over de 20% leegstand in de kantoorpanden.

Nu wel, check maar

laat maar komen die nieuwe bezoekers !

Een mededeling voor doorgelinkte bezoekers : Je kunt gewoon een account aan kijken en neem eens een kijkje in de foto gallery of in de Experience sectie of post wat op het forum. Laten we er voor zorgen dat de wiet verbod niet kan worden ingevoerd door een tekort aan borden !

30 gratis joints !!! :P
en ja het is 99% van de kere sleutel 13 of je kun zown ding een beetje wiebelen en er boven afschuiven lol
het is in een "handomdraai" ;) gebeurt
ff met je auto erlangs cruisen en klaar is kees
anders kom ik zelf wel ff naar Adam :P want dat is echt een must have !

kvind em eigenlijk bijzonder lelijk om eerlijk te zijn.
zou em nog nie eens aannemen als ze ze uitdeelden.

Ik wil dat k#tbord ook niet. Alleen al de onzin dat ze voor dit onzinnige verbod extra borden moeten maken die al gelijk worden betiteld als collectorsitems.

Leuk, mogen we weer met z'n allen belasting betalen om een bord op te hangen dat helemaal niet gewenst is. Het bord brengt al meer overlast als het blowen zelf.

En als we toch belastingcenten er doorheen willen jagen kunnen we misschien een nieuw bord maken dat aangeeft dat het verboden is om het blowverbodsbord mee te nemen.

Maar met een blowverbod of blowverbodsborden los je geen problemen op, het lijkt me beter iets te doen aan de achterliggende oorzaken van de overlast.

Geinig hoor. En wat een moeite voor zo'n stadsdeel. Als ze elke dag zo'n nieuwe bord moeten ophangen wordt het wel een prijzig geintje.

Bovendien ben ik benieuwd of er ook daadwerkelijk de hele dag een agent gaat staan om het verbod te controleren. Of hebben ze camera's opgehangen? Rare gasten hoor die beleidsmakers....

Retour