Yopo

  • Auteur de la discussion Auteur de la discussion Garbage-man
  • Date de début Date de début

Garbage-man

Matrice Périnatale
Hallo,
Ik en wat vrienden hebben yopo besteld en willen het liefts niet snuiven, heeft er iemand wat ervaring met het roken van yopo?
En moet je dit puur, met tabak of met wiet doen?

Alvast bedankt :)
 
Heb het paar weken terug op 2 verschillende manier gedaan, als eerste met snuiven + eetbaar kalk. Effect is zeer sterk daarmee, heel veel visuals en een flinke rush in je hoofd om het zo maar te zeggen, nadeel hiervan is dat je er echt zwaar misselijk van word, dit verpestte bij mij de trip toch wel enigszins. omdat je meer bezig bent met je misselijkheid dan het genieten van de trip.
Ander nadeel bij mjij was dat ik 2 dagen last van me neus erna had. Veel pijn dus.

Paar dagen daarna puurgerookt: Effect duidelijk minder ( ook zonder kalkpoeder gedaan) . Had alleen een zwaar stoned gevoel, wel relaxt, maar niett trippend. Ook geen misselijkheid. Had het met puur pijpje gedaan.

Verder zou het ideaal middeltje zijn als ik er niet misselijk van werd. Dit houdt me enigszins tegen om het vaker te doen.
 
het bevat dmt, 5meodmt en bufotenine, zorg er wel voor dat je de goede zaden enzo hebt want bepaalde soorten die bevatten meer bufotenine en andere soorten bevatten meer dmt. en je wilt veel dmt en minder bufo.
je wilt Anadenanthera peregrina, niet A colubrina. je hebt ook nog A excelsa en macrocarpa, maar wat daar de verhoudingen enzo zijn weet ik niet.
 
ik heb zelf nog geen dmt trip ervaren
is het enigszins vergelijkbaar met paddo's ??
 
mwa DMT is wel erg intens. bovendien wordt je misselijk en ga je meestal kotsen.
het wordt gesnoven
 
Klopt het is meer leiden als genieten tenminste bij yopo dan.. Bij ayahousca wat minder last van en langere en mooiere trip.
 
ik en mijn vrienden hebben nog nooit gekotst van yopo, maar zul je zien dat we kotsen als we het weer nemen.
 
Heb je het ook gesnoven dan? want volgens mij is het dan onvoorkoombaar door de 5ho-dmt die erin zit.
 
ja we hebben t ook gesnoven, en wrom zou t on voorkombaar zijn dan?
 
wrom zou t on voorkombaar zijn dan?

Ik dacht door de 5ho-dmt wat een zwaar toxische stof is mocht het via de neus afdruipen naar je maag (waar een grote kans op is met die hoeveelheid poeder).. excuse me if i'm wrong
En heb tot nu toe nog alleen maar reacties gehoord van mensen die kotsend eindigde op diverse fora..
Misschien kan het door de verschil in soort yopozaad komen? zoja ben ik wel benieuwd waar jij het gehaald heb aangezien ik het wel een echt te relaxte trip vond (excl. kotsen)
 
ik had de A. peregrina. naar wat ik hoor de enige goede, bevat minder bufotenine en meer dmt dan de anderen. we werden er wel misselijk van maar we hebben er niet van gekotst.
 
Retour
Haut