Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

Le forum des amateurs de drogues et des explorateurs de l'esprit

YOPO mogelijk om te neutraliseren?

• Auteur de la discussion Auteur de la discussion LSDV
  • Date de début Date de début

LSDV

Matrice Périnatale
Inscrit
22/9/08
Hallo ik heb een Yopo snuifsel klaargemaakt op de manier hoe het moet, nl. met CaO.
Ik heb de PH gemeten van dit snuifsel en zoals ik verwachtte was de ph 12... nou zat ik te denken is het mogelijk om de ph te verlagen bv. met azijn o.i.d. want ik heb een gevoel dat het dan een stuk minder zal branden in mijn neus! Ik zou niet weten of het mogelijk is en wat er dan precies gebeurt ik zelf denk dat dat de "zogenaamde calcium-bufotenaat" niet ten goeie komt aangezien CaCO3 ook ontleed in in calcium+zuurrest en O2 als ik het goed heb... wie kan met mij meedenken?

groeten, LSDV

uhm hoe heb je de yopo dan klaargemaakt?
Ik zelf gebruik om de maand ofzo yopo en om nou te zeggen dat ik gootsteenontstopper (ph12) snuif, nee....

ik zelf maak yopo klaar in de verhouding van 3 gr yopo, 1 gr eetbare kalk.
beetje water, zodat het een beetje klei is maar niet natte plakkerige klei.
en dan laat ik het 2 a 4 dagen staan net zo lang tot dat het donkerbruin/zwartkleurig word.

Het is vooral die kleur dat laat zien dat er een reactie is en dat en niet nog "rauwe" eetbare kalk van ph 12 er tussen zit.
Het zal nog branden, maar veel minder erg (maakt niet uit wat je snuift, als het niet in je neus thuis hoort, zal het altijd een beetje onaangenaam aanvoelen).

PS: neem 3gr Peganum harmala een uur van te voren ;) niet alleen verlengt het de effecten (30 min -> 4uur + na effecten) maar versterkt het de effecten en dan op zo'n manier dat je vanaf die dag gestorven bent en weer herboren bent :D

heej ik heb ongeveer 2 delen yopo op 1 deel CaO gebruikt. en toen ik het snoof was het ook niet echt extreem maar wilde toch de ph meten aangezien ik weet dat zo'n kalkoplossing al snel een ph van 12 heeft.
De PH van mijn snuifsel is toch echt rond de 11 nu en ik denk dat die van jou dat ook ongeveer is eerlijk gezegt... voor de rest heb ik het precies zo gedaan als je net beschreef, ik liet het 2 dagen staan en op een gegeven moment kwam er een donkere kleur op en kon ik er een bal van draaien, daarna heb ik het proces versneld met de magnetron:)
Het effect is trouwens wel goed!

alvast bedankt voor de reacties

Alleen heeft iemand een idee wat er gebeurt als ik er een zuur bij gooi...?

nou ik denk dat de magnetron en zuur de DMT moleculen kunnen breken en dat het zn potentie verliest.

Maare ook al zou mn yopo een PH van 12 hebben, ik heb tot nu toe geen problemen met me neus gekregen (ik heb me kraakbeen nog) :lol:

Ik zou minder eetbare kalk doen ;) want dat zorgt voor het PH gehalte.
Of als het een donkere kleur heeft gekregen, dan nog een keer met water besproeien en weer kleien.

bedankt voor de tips Adoma.
Ik wil vanavond wat yopo maken.

Retour