Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

Le forum des amateurs de drogues et des explorateurs de l'esprit

wonderjoint

• Auteur de la discussion Auteur de la discussion m1quel
  • Date de début Date de début

m1quel

Matrice Périnatale
Inscrit
22/5/04
hallo,

Ik ben van plan de wonderjoint (azarius shop) te bestellen. Op de site staat:

"Deze krachtige joint (in witte huls) bevat Vliegenzwam (Amanita Muscaria) en geeft een 'stoned' high, maar is een stuk milder dan wanneer je de paddestoelen eet."

Heeft iemand hier ervaringen mee? Hoe erg is de trip en is het goed om te gebruiken voor beginners?

Ik persoonlijk heb nog nooit getript van geen enkele joint. Als je echt wilt trippen kun je beter beginnen met een halve portie paddos. Kun je lekker thee van maken. Dat werkt gegarandeerd !

thx /forum/images/graemlins/thumbup.gif
ik zat zelf te twijvelen over wat ik nou zou nemen (ben nog een beginneling /forum/images/graemlins/tongue.gif) Het word dus waarschijnlijk 'gewoon' paddo's eten/drinken /forum/images/graemlins/smile.gif

en geeft een 'stoned' high
van diejoint ga je dus helemaal niet tripen /forum/images/graemlins/smirk.gif

1/2 portie paddo's is wel aan te raden ja /forum/images/graemlins/cool.gif

hoe minder hoe beter, als je 1/3 gram neemt en je gaat bad dan is het een beetje kut maar niet erg verder als je bijv portie neemt en je gaat bad eerste keer word het je grooste nachtmerrie ooit!!!

Je kunt altijd nog extra doseren ! zoek een relexte plek en doe iets zodat je niet jezelf in gedachten opsluit! :think: :thud: :bricks:

bad en goed zit dicht naast elkaar

Klop ! Omgeving, muziek, licht kunnen veel uitmaken. Ook het gezelschap waarmee je tript. Ik persoonlijk zou niet alleen trippen. Is ook niet zo gezellig !

jup, 1/3 à 1/2 portie is ideaal voor de eerste keer. Echt heftige hallucinaties ga je niet krijgen maar je lacht je echt dood met alles :grin:
Indien het slecht gaat is dextrose het beste. Maar dit zou ik maar gebruiken als het echt heel de tijd slecht gaat. Als je het even moeilijk hebt probeer dan gewoon mee te gaan met de flow. Dan gaat het normaal wel weer beter. Dat denk ik toch ik heb zelf nog geen bad trips gehad.

Nee, kan niet zeggen dat ik echt slecht ben gegaan, wel zo ver dat ik het niet meer kon bevatten. (Was na een hele portie). Dit kwam meer omdat iemand anders het niet kon handelen. Mijn vriendin, die nuchter was, heeft me er weer uit getrokken door ons voor te houden dat het "all in the mind" is. Grappig, normaal was dit dus andersom !!

Advies dus ; een (nuchtere) sitter !

Retour