Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

Le forum des amateurs de drogues et des explorateurs de l'esprit

wie heeft ervaring met Supercaps Xtreme?

• Auteur de la discussion Auteur de la discussion Pippie
  • Date de début Date de début

Pippie

Matrice Périnatale
Inscrit
16/12/05
Ik ben op zoek naar een goede natuurlijke oppepper. Heeft iemand ervaring met de zogenaamde supercaps xtreme? Werken deze pillen? Of is er een bruibaarder alternatief?

Hoi Pippi,

Ik heb ze wel eens op en er is eerlijk gezegd niet zoveel aan. Er zit gewoon een beetje caffeine in dus je kunt net zo goed een lekkere bak koffie drinken volgens mij.
Wat je wel in Nederland in de smartshop kunt krijgen is Engery hit (zakjes van 4) en die zijn wel iets beter. Ook heb je dingen met groene thee extract en die schijnen ook wel beter te werken.
Remeber the old day, toen je nog gewoon ephedra kon krijgen... snif..

een echt goede energizer is kratom... ik heb soort gelijke pillen gehad ook iets met supercaps ook gewoon van de smartshop en vond het niks maargoed dat is voor iedereen weer anders... toch kan ik je kratom aanraden

Hi j-lazy,
Ik dacht dat kratom ook een beetje tripy effect had? Lijkt me niet echt iets om mee te sporten ofzo..

De supercaps Xtreme zijn prima, maar verwacht er niet teveel van, gewoon een shotje caffeine net als red-bull of koffie maar dan net iets sneller (en in hogere doseringen...?) te consumeren.

zijn dat van die gele?
heb er ook al een aantal geprobeerd... maar had er echt niets van, dan doet de ouwe gouwe kop zwarte koffie me meer :P
guarana uit het kruidvat mss ns proberen?
of sport en energiedrankjes allerhande...
bij mezelf nog het meest effectief meestal...

deze dingen?
www.azarius.net_supercapsxtreme.jpg

gisteren voor het eerst binnen gehad en doen goed hun werk :P.
krijgt er na een paar minuten (±10) begint het te werken.
prima spul voor even een opkikkertje.[/img]

Retour