Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

Le forum des amateurs de drogues et des explorateurs de l'esprit

welk merk antihoestpillen/antireisziektepillen?

• Auteur de la discussion Auteur de la discussion forest
  • Date de début Date de début

forest

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
30/12/05
he, als er mensen zijn die hier ervaring mee hebben. voor de DXM welk merk antihoestpillen is goed, en welk merk antireisziektepillen, als ik mag vragen. kheb een lijstje met wat er niet in mag zitten. maar dingen die al geprobeert zijn door anderen is toch safer.

klas ergens, de dampo antihoest, en de reispillen van het kruidvat. maar t kruidvat zal vast wel meerdere hebben.

thnx

ik kan wel genoeg op engelse sites vinden maar niet in t nederlands. kbedoel dat ze in ned verkocht worden.

Robitussin bevat DXM, maar ik weet niet of dat in Nederland te krijgen is. Als enige actieve ingredient hoort in ieder geval dextromethorphan vermeld te staan, en dus verder niet anders.

Ik zou zelf DXM niet op deze manier gebruiken, je weet nooit zeker welke andere ongezonde stoffen je binnen krijgt. Heb wel eens DXM geprobeerd, toen het poeder nog puur te koop was (misschien is dit nog wel zo?). Dit was wel een zeer interessante ervaring en een heftige trip.

bedankt, kheb een ander soort, kweet niet meer welke, maar wel dat k erg strak sta en het is een mix tussen paddo's en xtc is, naar gevoel. maar erg intens en gespanne. pest

daro hoesttabletten bevatten pure DXM dit is het beste in mijn overtuiging. het zit in retard capsules dus het is erg belangrijk dat je de inhoud van de capsules eerst erg goed verkruimeld!! succes

aangezien dat iedereen nu zo vrij over de capsulles praat zullen ze wel weer van de markt af gaan en binnen kort onder een andere naam terug komen. is eerder gebeurd bij vics hoest tabletten

Retour