Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

Le forum des amateurs de drogues et des explorateurs de l'esprit

Weer een Explosion op de markt?

• Auteur de la discussion Auteur de la discussion DevXavier
  • Date de début Date de début

DevXavier

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
8/5/06
Na een bezoekje aan het met kennis overgoten PartyFlock, ofzo, kwam ik op een post waarin werd beweerd dat er weer eens een "legale XTC" op de markt is, heb er meteen wat op gezocht en veel users die besteld hebben en claimen dat het echt werkt. Weer een analoog van MDMA waarschijnlijk.

Producten waar het om gaat zijn neo-dove en sub coca, worden online verkocht via deze site (legaal), via Israel.
http://www.neorganics.net/mood.html

Lees hier maar eens, na de 4e, 5e pagina begint het interessant te worden.
http://forum.everyonedoesit.co.uk/showt ... hp?t=83740

Hm best interessant, maar ik zou ook wel graag willen weten wat erin zit.

Ik heb de eerste 10 pagina's van het forum gelezen, en ook de laatste om te kijken of misschien al bekend is wat het actieve bestanddeel is...
Het klinkt allemaal wel veelbelovend, toch zou ik graag willen weten wat er in zit.. het zal inderdaad wel een mdma achtige stof zijn, of misschien methylone.

Ze denken dat er metamfepramone inzit. Attachment is een analysis.

Hey even offtopic:

kunnen we geen website oprichten waar al het nieuws over drugs
in Nederland en Vlaanderen (en later misschien wel nog in veel meer landen),
kan gepost worden door iedereen die weetjes heeft, zowel
positief en negatief nieuws.

Als jullie dit interessant vinden wil ik wel en topic hiervoor oprichten.

Greets and FantasioLove.

Kan toch ook hier?

Maar als het idee van de grond komt, wil ik er uiteraard aan meehelpen, ik heb genoeg bandbreedte beschikbaar.

een apart nieuws-forum in het nederlandse gedeelte vind ik ook geen slecht idee. voor kleine nieuwtjes vind ik het niet waard om ze op de (internationale) homepage to posten.
maak er maar een topic over in feedback forum?

ok, maar ik ben wel een belg,
en ik wil het ook wel zien.. hehe
anders pakken we zo'n tk-websiteje en
als het veel bezocht word gaan we groter?

Edit: Oh en, DeXavier ik ken weinig van
computers dus ik draag alleen het idee. :P
maar'k zal een topic maken

zo is het wel weer genoeg offtopic :P

Heeft iemand hier het al geprobeerd?

Kreeg laatst een flesje voor m'n neus met een blauwe vloeistof, ook genaamd Explosion. Alleen dit was alles behalve een legale vorm van XTC. Het spul bevatte voor zover ik wist:

- MDMA (XTC)
- GHB
- Amfetamine (Speed)
- Alcohol (Blue Curacao)

Heb het zelf niet geprobeerd, maar degene die er een paar dopjes van namen waren al heel snel van de kaart... Lijkt me wel grappig om eens te proberen, maar ik moet er niet aan denken wat het met je gezondheid doet :P

Ik heb zo'n leuk kennismakings 3 van elke pil besteld, zal ze een keer uitproberen en verslag doen :)

@ Entheonaut: hmmm zou dat blauwe spul wat je bedoelt t zelfde zijn als wat hier in leeuwarden als smurfen sap word aan geboden? word hier verteld dat het mdma in blue curasao is.

@ Silv: laat weten hoe alles gegaan is! :)

skoeip a dit:
@ Entheonaut: hmmm zou dat blauwe spul wat je bedoelt t zelfde zijn als wat hier in leeuwarden als smurfen sap word aan geboden? word hier verteld dat het mdma in blue curasao is.

@ Silv: laat weten hoe alles gegaan is! :)
heh, van dat andere forum lijkt het erop dat het misschien wel wat is voor een feestje, en laat ik nou net een feestje hebben donderdag :D

Zou jij het risico willen nemen het eerst op een feest uit te proberen?

Space-is-the-Place a dit:
Zou jij het risico willen nemen het eerst op een feest uit te proberen?
nja dacht ik ook aan :p miss eerst gewoon ff keertje thuis en dan pas op 't feest :)

Curiosity got the best of me dus ik heb vanmiddag maar een van die SC's geprobeerd. Snuiven hou ik niet van dus ik heb em gewoon ingeslikt. Ontbijt was 10 uur, pilletje om ong 14:00. Effect is niet al te sterk, ik zou er ws 2 nemen. 1 eerst dan een half uurtje later nog een.

en wat is de werking? ik ben zeer benieuwd!

skoeip a dit:

Ik heb het voor het eerst in Breda gezien, maar in principe kan iedereen zo'n cocktail maken. Ik zou alleen niet weten wat de ideale verhouding is...
Ik krijg binnekort 2 van die flesjes, ik laat wel weten hoe het was als ze op zijn. :mrgreen:

skoeip a dit:
en wat is de werking? ik ben zeer benieuwd!
nja niet zo heel heftig, ondanks dat het bijna 5 uur na m'n ontbijt was. Kan komen doordat ik een grote jongen ben? (100+ kilo's) En ws door het slikken, maar ik heb niet heel veel zin om die zooi in m'n neus te gaan proppen dus de volgende keer pop ik er 2 met een tussenpauze van een half uur. Kijken of het effect dan beter is. Nu voelde ik me wel wat energieker en misschien wat meer gefocust, lichaams temperatuur ging ook wat omhoog. Na de volgende test laat ik wel weten of die SC de moeite waard is. Tijdje daarna ga ik wel wat met die neo doves klooien :)

Nou ik heb 4 neo dove capsules besteld en getest:

Ik kan het gevoel het best omschrijven als XTC zonder dat overwhelming love/uit je dak gevoel van XTC. Je blijft heel helder. Kaakklemmen, pupilverwijding en zweten zijn ook van de partij net als bij amfetamine en XTC. Nadeel is dat dit spul maar heel kort werkt. Het is echt een hele lekkere warme high maar om die constant te voelen kan je het best 1 keer 1 hele capsule snuiven en daarna ieder half uur een halve capsule.

Kortom best lekker spul, maar duur. Ik weet niet of iemand ervaring heeft met slikken van dat spul, misschien dat het dan langer werkt?

Retour