G Guest Guest 4/4/02 #2 dus als iemand nog een leuk huis weet in amsterdam: [email:1c6bg7t7][email protected][/email:1c6bg7t7] gr. Lennart
dus als iemand nog een leuk huis weet in amsterdam: [email:1c6bg7t7][email protected][/email:1c6bg7t7] gr. Lennart
G Guest Guest 5/4/02 #3 Mooooie fotos ook! Maarrrr nu ziet het er wel weer heel erg netjes uit hoor mensen!
G Guest Guest 5/4/02 #4 ja ik zal ook even een foto maken van onze nieuwe vloer + de rotzooi die we daar in een dag al weer hebben opgekwakt. gr Lennart
ja ik zal ook even een foto maken van onze nieuwe vloer + de rotzooi die we daar in een dag al weer hebben opgekwakt. gr Lennart
MeneerCactus Alpiniste Kundalini Inscrit 24/1/02 Messages 642 7/4/02 #5 High, Dat mensen tijdens hun vakantie aankomen is vrij normaal maar dit...? Succes
svirsk Neurotransmetteur Inscrit 24/1/02 Messages 70 7/4/02 #6 maar ik ben lekker uitgevakantied, en kom morgen weer fijn werken (in de hoop dat jullie mn meeltje hebben gehad) enne erg benieuwd naar de vloer
maar ik ben lekker uitgevakantied, en kom morgen weer fijn werken (in de hoop dat jullie mn meeltje hebben gehad) enne erg benieuwd naar de vloer