Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

Le forum des amateurs de drogues et des explorateurs de l'esprit

wat nu?

• Auteur de la discussion Auteur de la discussion schweinhund
  • Date de début Date de début
S

schweinhund

Guest
ik ben nu 18 en ik blow de laatste 6 jaar van men leven.
maar het lijkt alsof de ervaringen van wiet op geraakt zijn... wat is de beste drug om wiet te "vervangen"? (ik blijf zowizo blowen, maar wat kan er nog bij?

/forum/images/graemlins/dancing222.gif

Er is geen drug om wiet te vervangen, hasj misschien ? Wiet is wiet en heeft zijn eigen kenmerkende werking ! Als je dagelijks blowt, kun je proberen te minderen, dan merk je de thc weer. Stop een week, of 2. Dan voel je dat jointje geheid weer !!

er zijn wel wiet vervangers, maar halen niet het niveau van een goeie spliff.. ik ben het dan ook met marc eens

hash is niet helemaal het antwoord. ik vind het wel een lekker smaakje, het is eens iets anders. maar je moet er 3x zoveel van roken om goed stoned te worden.
toch bedankt voor de reacties. maar waar dient dit anders voor he... /forum/images/graemlins/laugh.gif

probeer 's hasholie of nog beter honey oil te krijgen ;)
hasholie 15-20 euro p/gr
honey oil 25-50 euro p/gr
van honey oil word je stoneder dan je ooit bent geweest
tis ook een heel andere stone/high dan hash of wiet en uit 1 gram haal je een jointje of 30-50

Waar kun je deze oliën krijgen ? En je schrijft 30 - 50 joints/gram, hoeveel wiet is dit als je "normale" joints draait ? Gebruik nu ongeveer gr/joint.

Alvast bedankt !

hash is niet helemaal het antwoord. ik vind het wel een lekker smaakje, het is eens iets anders. maar je moet er 3x zoveel van roken om goed stoned te worden.
/forum/images/graemlins/laugh.gif

Dan heb je slechte hasj gekocht.. Maar inderdaad, stop eens voor een paar dagen of rook ff wat minder, dan wordt je weer beter stoned.

Sommige van mijn vrienden beweren ook dat het effect van cannabis vermindert.

Ik rook zelf ook sinds een jaar of tien en de afgelopen vier jaar -bijna- dagelijks...
Mijn ervaring:
Marc, Ram, Freyja,... hebben gelijk.
De meeste kennissen die daarover klagen zijn mensen die eigenlijk nauwelijk nog ooit ècht nuchter zijn.

Als ik nuchter ben en ik rook, dan ben ik meestal meteen vertrokken -bèng!- van de eerste trek.
Als ik al/nog begaaid ben, dan word ik zachtjes aan wel begaaider, maar het is niet zo'n hit als met een nuchtere kop.

't Is kiezen tussen 24/7 begaaid of de kracht van de klap...

Yep ! Ik rook dus dagelijks, zo'n 10 a 15 gram / week, maar de 1ste voel ik meteen, na 2 trekjes, :roller: daarna merk ik er niet veel meer van. Maar de 1ste die voel ik altijd, ondanks het dagelijkse roken.

Heb ook een week niet gerookt, wegens vakantie in het buitenland, en bij thuiskomst behoorlijk op de kop :upsidedown: gestaan van 1 joint. Dat was wel weer eens lekker ouderwets genieten van mijn stonedheid.

Trouwens, ook de manier van roken (puur of met shag) heeft invloed op je stonedheid, puur geeft een high, roken met shag geeft een stoned gevoel.

probeer 's hasholie of nog beter honey oil te krijgen ;)
hasholie 15-20 euro p/gr
honey oil 25-50 euro p/gr
van honey oil word je stoneder dan je ooit bent geweest
tis ook een heel andere stone/high dan hash of wiet en uit 1 gram haal je een jointje of 30-50

ja en na een tijdje ben je daar ook aan gewend en heb je weer hetzelfde probleem.
enige oplossing: minder vaak blowen.

Retour