Vous utilisez un navigateur non à jour ou ancien. Il ne peut pas afficher ce site ou d'autres sites correctement. Vous devez le mettre à jour ou utiliser un navigateur alternatif.
Het boekje heeft een goede opbouw, waardevolle tips, maar naar mijn gevoel wat archaïsch taalgebruik, moeilijke zinsbouw, en hier en daar nogal zweverige ideeën. Maar zeer veel waardevolle informatie, dat zeker.
^dat is precies hoe ik er ook over denk. Ik geef het wel eens als link door aan leken die wat meer over psychedelica willen weten, maar vind dan het zweverige altijd jammer, omdat ik dat zelf wel kan verteren, maar de meeste mensen niet echt.
^dat is precies hoe ik er ook over denk. Ik geef het wel eens als link door aan leken die wat meer over psychedelica willen weten, maar vind dan het zweverige altijd jammer, omdat ik dat zelf wel kan verteren, maar de meeste mensen niet echt.
Als je de eerste drie pagina's op Dit is een trip! leest, over het begin, de piek en het beëindigen van de trip, zul je merken dat dit boek als leidraad gebruikt is, maar het zweverige en archaïsche er uit gefilterd is.
Als je de eerste drie pagina's op Dit is een trip! leest, over het begin, de piek en het beëindigen van de trip, zul je merken dat dit boek als leidraad gebruikt is, maar het zweverige en archaïsche er uit gefilterd is.
Dat had ik gemerkt ja! Vind dat persoonlijk wel een beetje op (of over) het randje eigenlijk, tenzij je toestemming en bronvermelding hebt, daar heb ik niet zo op gelet.
Ik voegde dat boek al eens toe aan de links. Staat bij "nederlands" en noemt "paddo's: onze kleine broeders".
Leuk boekje ,inderdaad een beetje zweverig maar 't is niet storend vond ik. (wel al wat jaren geleden dat ik het las)