Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

Le forum des amateurs de drogues et des explorateurs de l'esprit

wat kan je het best gebruiken ipv wiet/hasj?

• Auteur de la discussion Auteur de la discussion mallepatje
  • Date de début Date de début
M

mallepatje

Guest
ik heb op verschillende sites produkten gezien die te gebruiken zouden zijn ipv wiet of hasj.heeft iemand ervaring met dergelijke producten?welk product kan je echt goed vergelijken met wiet en waar is het te verkrijgen?
wat een vragen he... /forum/images/graemlins/think.gif

ik vrees dat er geen enkele plant is die dezelfde werking heeft als mj, vele sites beweren natuurlijk iets anders uit commercieel oogpunt, maar als dit zo was zouden onze voorouders dit zeker geweten en doorgegeven hebben. Hop ligt waarschijnlijk nog steeds het dichtst bij wiet...

waarom geen wiet of hasj ? dit is het minst schadelijk, alleen je longen gaan eraan. Maar dat is met al het roken zo.

Als een persoon veel en vaak wiet/hasj consumeert dan lijdt dit zeker wel tot schade.
Bijvoorbeeld de gewoonte om altijd te blowen (schadelijk voor je portomonee) en depressie (misschien niet bij iedereen maar bij veel mensen wel)

maar waarom wil je dan een product proberen dat vergelijkbaar is met wiet ? als je niet met wiet kunt omgaan, zou ik zeker niet iets vergelijkbaars zoeken waarik ook niet mee om zou kunnen gaan. Is dit niet een beetje roken om het roken ?

roken om te roken , dat is het ook voor vele.
Geen verslaving maar een gewoonte, veel mensen die ineens stoppen met blowen na regelmatig gebruik zullen niet goed weten wat ze in de tijd moeten doen dat ze anders in de coffeeshop zouden zitten.

Retour