Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

Le forum des amateurs de drogues et des explorateurs de l'esprit

Wat een nacht!!!

• Auteur de la discussion Auteur de la discussion mister_b
  • Date de début Date de début

mister_b

Matrice Périnatale
Inscrit
16/1/05
Ubervet, wat een nacht heb ik gehad zeg!!

bakje van 35 gr Mexicaanse gegeten,

Ik ging echt als een raket,

;) :smirk: :grin:

Ik heb gewoon een lachkick van 5 minuten gehad met mijn mede tripper. :truce: :wiggle:

Echt zo vet was het, echt niet eng, zo´n bijzondere ervaring.

Ik kan het nummer Kadoc - Nighttrain 2004 echt aan bevelen dan, echt ik ging zo goed en het was echt zo veel leuker dan ik verwacht had!! Muziek is zo belangrijk onder de trip zeg,

Ik ben er nog zo van onder de indruk dat ik gewoon iets post hier. :wiggle: :thumbup:

:grin:

hahaha. this is just the beginning....

wij constant lachkicks hebben, buikpijn en tranen in ons ogen van het lachen...

die andere gast ging bij gitaar muziek voorwerpen nemen om als gitaar te gebruiken :guitar: wat je dan allemaal mee maakt, en je blijft maar lachkicks krijgen, man man man.

Wij laterna gewoon uren diepgaande filosofische gesprekken gehad over het leven, de zin en onzin ervan, dat was ook wel vet.

Laterna moesten ook nog vreselijk lachen om het idee hoe het zou zijn als balke ende gewoon paddo's zou kanen onder zijn werk....

We zagen het toen al voor ons:

Balke Ende reageerd voor de camera: "Vette shit mensen, vette shit."

:grin:

ik denk dat de politiek daar wel van zou opknapen, mischien zelfs wel goed van zou worden

ik denk dat de politiek daar wel van zou opknapen, mischien zelfs wel goed van zou worden
Dat weet ik eigenlijk wel zeker. Al die stoffige mottenballen in Den Haagmet hun achterlijk radicale ideeën zouden eens een hele stevige joint moeten roken, NL zou er spontaan een stuk gezelliger op worden.

Maar om niet van het onderwerp af te dwalen: Yes, lachkiks rule all. Ik herinner me nog een nacht vol gras waarbij ik me samen met mn broer een hele stapel Eric Schreurs stripboeken heb weggewerkt...Ik geloof dat ik die avond toch minimaal 6 lachspieren overspannen heb...
:dancing:

Retour