Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

Le forum des amateurs de drogues et des explorateurs de l'esprit

Waarschuwing omgeving Amsterdam

• Auteur de la discussion Auteur de la discussion DevXavier
  • Date de début Date de début

DevXavier

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
8/5/06
Ik ben gisteren naar Jellink gegaan om microdots te laten testen.

Ze gaven me een waarschuwing mee, dat er omgeving Amsterdam een redelijk grote hoeveelheid zegels in omloop zijn, die fatale gevolgen kunnen hebben.

Het betreffen witte zegeltjes met een rood hartje in het midden. Ze kon niet zeggen om welke stof het ging, maar wel dat er al gevallen waren van mensen die erdoor gehospitaliseerd moesten worden.

Dat jullie 't even weten. :)

het gaat blijkbaar om fentanyl.

zou zo'n dope test voor LSD niet iets zijn die je gewoon bij de smartshop kan kopen...

iets zoals Weet wat je vreet :P

Hoe doe-het-zelf testen werken komt er vaak op neer dat ze aantonen of een bepaalde stof (mdma, 2cb, speed) in een product zit, soms zelfs de verhouding van dat spul met de rest van het product.

Probleem is echter, dat er naast al die heerlijke stoffen ook echte troep in kan zitten, die niet waargenomen worden door zo'n oppervlakkige test.

In een lab laten testen heeft altijd de voorkeur.

Fentanyl. Wel logisch, is ook al werkzaam in mics.

Ja ik weet ervan, kheb er zo helaas 3 gekocht en 2 van opgegeten in augustus, en een paar dagen later zie ik pas op een site dat er rode hartjes de ronde doen met Fentanyl.Echt een lsd effect gaven ze niet, maar vond ze wel niet slecht, heb het wel in combinatie gedaan met md.
Ik weet ook niet zeker of het de die waren, maar waarschijnlijk wel e.
K'heb belijkbaar weer eens geluk gehad. :?

Als het de fentanyls hartjes waren, had je het soieso gemerkt. De werkzame hoeveelheid is namelijk veel te groot.

Je had helemaal geen pijnsensaties meer gehad bijvoorbeeld. Combinatie met MDMA zou tot de dood hebben geleid.

Dus je hebt geen geluk gehad. Misschien ook wel, dat het ze dus niet waren.

In combinatie zijn ze dodelijk?
F*ck man, dat ze da gewoon durven te produceren, bewust een dodelijk product op een zegelke doen en verkopen, als't maar geld opleverd! :evil: :evil: :evil:
Ik heb dus inderdaad geluk gehad, anders kon ik het nie meer navertellen. :(
Ik heb gehoord dat ze die rode hartjes nu opnieuw produceren omdat er 2 jaar geleden ook "dezelfde" rode hartjes de ronde deden die dubbel gedoseerd waren.
Maar nu zijn het dus natuurlijk compleet andere.
Alleen dezelfde blotter-art.
Degene die ik had waren niet zo sterk imho. :(

Wa zou je eigenlijk voelen moest je Fentanyl binnen krijgen?
Zou je het direct doorhebben dat het geen lsd is?

Fentanyl is een morfinomimeticum, een stof met een werking analoog aan die van morfine, waarmee het, scheikundig bezien, een lichte structurele overeenkomst heeft. Het werkt echter vele malen sterker dan morfine (op gewichtsbasis ca 80 maal). Het wordt in de geneeskunde vooral toegepast als een sterk werkende pijnstiller tijdens operaties, waarvan de effecten redelijk kort aanhouden en waarvan de werking zo nodig snel kan worden opgeheven door toediening van de antagonist nalorfine.

Fentanyl en verwante verbindingen vallen uiteraard onder de bepalingen van de opiumwet in de volle omvang.

In de chronische pijnbestrijding wordt het in de vorm van pleisters gebruikt waaruit het langzaam en geleidelijk vrijkomt, en via de huid wordt opgenomen. Dergelijke pleisters (vaak incorrect als 'morfinepleisters' aangeduid) hoeven maar om de 3 dagen te worden vervangen. Een nadeel is dat het na het opplakken enige uren duurt voor deze pleisters werken en dat het effect na verwijderen van de pleister nog enige uren aanhoudt.

Er zijn een aantal fentanylanalogen gesynthetiseerd die deels een ander werkingsprofiel hebben werken:

alfentanil (Rapifen), een ultrakort (5-10 min.) werkend opioïde analgeticum;
sufentanil (Sufenta), een zeer krachtig werkend middel (10-15 x sterker dan fentanyl)
remifentanil (Ultiva), momenteel het kortst werkende opioïde,
carfentanil, een zeer sterk middel dat wordt gebruikt in de veterinaire geneeskunde om grote dieren mee te verdoven; 10 mg is voldoende voor een volwassen olifant. Het werkt ca 10.000 x zo sterk als morfine.
Naast de bovengenoemde fentanylderivaten worden er in de operatiekamer door anesthesiologen nog andere opoïden en opiaten gebruikt, zoals pethidine, piritramide, methadon en morfineanalogen.

Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Fentanyl

Een hele sterke pijnstiller dus.

Wanneer je dit binnenkrijgt, krijg je lichamelijke effecten als discoordinatie, verslapping, verdoving en bewistzijnsverlies.

Een overdosis, zal ervoor zorgen dat je lichamelijke functies vertraagd worden waardoor je levensgevaar komt.

Een fatale dosis lijdt tot stilzetting van vitale functies in je lichaam, resulterend in dood.

Het is een misdaad wanneer producers dit middel als LSD verkopen.

Ketamine, LSD, 2-cb, het Chemische DMT zou zowiezo gelegaliseerd moeten worden, zodat psychonauten niet te maken krijgen met onzuivere stoffen.

Retour