Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

Le forum des amateurs de drogues et des explorateurs de l'esprit

vraagje over sporenspuiten/coldshock

• Auteur de la discussion Auteur de la discussion mushcan
  • Date de début Date de début

mushcan

Neurotransmetteur
Inscrit
13/11/07
hoi medepsychonauten

kan iemand mij vertellen hoe lang ik sporenspuiten kan bewaren?en is er een verschil bij gekochte sporenspuiten en zelf gemaakte?
ook had ik nog een vraagje over coldshock sommige shrooms vragen dit maar kan je dit ook toepassen voor shrooms die dit niet echt nodig hebben en maakt dat eigenlijk een verschil??en is het dan een goed idee om je cakes na de coldshock in vermiculiet te rollen

grtzz

1) Bewaren sporenspuiten -> minstens een jaar volgens mij. Ik bewaar ze zelf regelmatig voor zes maanden of langer in de koelkast.

2) Coldshock -> Bij sommige strains schijnt het te helpen maar vaak zijn de meningen verdeeld. Ik hou ervan een cold shock te doen met cakes maar dat doe ik met name vanwege de 24 uur onderdompeling in water, waardoor de eerste flush veel mooier is dan dat die normaal gesproken zou zijn.

3) Rollen in vermiculiet -> Maakt in mijn beleving niet zoveel uit. Soms doe ik het, soms niet. Ik zie niet echt verschil.

hartelijk dank voor de reply

heb eigenlijk nog een vraagje over het water ook

het water vr substraat,coldshock en het besproeien van je cakes moet dit gedistilleerd water zijn?ik las ergens dat flessen water beter zou zijn voor de coldshock en om je cakes te besproeien omdat er meer mineralen inzitten die de shrooms kunnen gebruiken.

mushcan a dit:
hartelijk dank voor de reply

heb eigenlijk nog een vraagje over het water ook

het water vr substraat,coldshock en het besproeien van je cakes moet dit gedistilleerd water zijn?ik las ergens dat flessen water beter zou zijn voor de coldshock en om je cakes te besproeien omdat er meer mineralen inzitten die de shrooms kunnen gebruiken.

Gewoon kraanwater is ok. Slootwater is over het algemeen rijker maar dat moet je wel eerst steriliseren. Ik zou de moeite voor een coldshock niet doen.

Retour