Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

Le forum des amateurs de drogues et des explorateurs de l'esprit

vraag over kolanoot en botelnoot?!?

• Auteur de la discussion Auteur de la discussion bobea
  • Date de début Date de début
B

bobea

Guest
hallo,

wie kan mij aub vertelen of ik de gemale poeder van kolanoot en\of botelnoot via een "capsule" kan innemen, of moet het echt op gekoud worden of anders.........

alvast bedankt.

Capsule is okee. Fruitsapjes doen het bij mij ook altijd goed...

in het geval van kolanoot is het het beste om het ineens door te slikken en daarna een flinke slok melk of vruchtensap. Ik heb het al gemixt met koffie,melk en water. Koffie was wel de beste smaak, en dronk ook het makkelijkst weg.

Ik denk wel dat een capsule te weinig is, ik nam altijd 2 theelepels of een handpalm vol.

probeer gewoon eerst 2 theelepels in een kopje koffie of wat vruchtensap. Als je het goed genoeg mengt kan je het in 1 keer opdrinken en zal de smaak wel meevallen. :pint:

Ik zet er meestal gewoon thee van. Earl Grey doet t niet slecht qua smaak in combi met kolanoot :-)

Ik vind Kolanoot echt naar modder smaken, ik zou het met sinaasappelsap drinken ofzo.

Hoi,
pas op met inademen tijdens het drinken van een drankje met kolanoot, want het is net als poedersuiker nogal stofachtig.. hoesten :bricks:
Verder vind ik de combinatie met vruchtensapjes helemaal niet zo lekker!! Het lekkerst vind ik chocoladedromenvla, of bananensojadrink of een andere zoete melkachtige. Dan smaakt het Superlekker!!

poederachtige dingen vind ik meestal t lekkerst in een mengsel van melk bannanen en vla in een blender. drinkt super lekker weg en je hebt ook de nodige stoffen om te verbranden naast de kolanoot.

Koffie zetten lukte bij mij amper. Duurt erg lang voordat al het water weg is.
Beetje uitproberen dus. Zal al jullie dingen eens testen :)

Betelnoot heb ik eens geprobeerd toen ik bij mijn ouders was.. Ik deed het in mijn koffie, flink wat en het was allemaal flink vreemd daarna. Kreeg heel veel zweet over mijn hele lichaam en heel veel speeksel. That's it! Alsof je na het sporten in de sauna bent geweest en geen enkele dorst hebt. Wel lekker dus gek genoeg. Beetje zinloos alleen, toch?

Retour